  • 61. Data: 2019-12-31 13:24:08
    Temat: Re: 82-latek zginął na pasach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2019 o 11:59, mk4 pisze:

    > A ty będziesz?

    Mam nadzieję, ze nie pierdolnę pieszego na pasach i dużo w tym kierunku
    robię. A jak pierdolnę to noga w hamulec.

    > Piszesz tak, jakbyś nigdy samochodu nie powadzi po zmroku czy/i w deszczu.

    Prowadziłem. I dlatego wyrobiłem w sobie odruch, żeby przez przejścia
    nie przejeżdzać tak, żeby zatrzymać się po 100 metrach od pierdolnięcia
    pieszego. Ale ja cukrem.

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2019-12-31 13:46:42
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-12-31 13:22, Shrek wrote:

    > Tak średnio, skoro pojazd zatrzymał się 60 metrów za ciałem

    Co tam się wydarzyło to nie do końca wiadomo.
    Jeśli do końca nie widział goscia i jedyne co sie stało to był huk
    uderzenia i rozbita szyba to wątpię żeby zaczął hamować natychmiast. W
    takiej sytuacji zaskoczenia jest chwila konsternacji - co sie stało jak
    nic poza tym się nie dzieje. Dość normalne zjawisko. Wiec chwila -
    sekunda czy dwie zanim wróciła swiadomosć i wtedy już zahamował. Nic w
    tym dziwnego.

    Dziwne to sa zalozenia motlochu w stylu pedzil 250 zaczal hamowac 100m
    przed przejsciem po czym palac gume caly czas zatrzymal sie 100m za
    przejsciem. No ale takie rozumowanie jest po prostu godne tluszczy.

    --
    mk4

  • 63. Data: 2019-12-31 14:11:44
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    mk4 w

    > Co tam się wydarzyło to nie do końca wiadomo.

    On wie!!!

    To jest JOSHUA!!!

    Prosze co wymyślił z odległościa przy innym WYPADKU:

    Przepraszam, że tyle nasrał zielonych wiadomości.

    > Dziwne to sa zalozenia motlochu w stylu pedzil 250 zaczal hamowac 100m
    > przed przejsciem po czym palac gume caly czas zatrzymal sie 100m za
    > przejsciem. No ale takie rozumowanie jest po prostu godne tluszczy.

    Zielony jest z innego wymiaru, sorry...
    Popatrz kto na samochodach sie obecnie udziela, i kumaj :P dlaczego tak
    jest.

    --
    'Tom N'

  • 64. Data: 2019-12-31 14:18:00
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > A jak pierdolnę to noga w hamulec.

    Boś półmózg?

    Zapisz się na jakąś szkołę jazdy, gdzie cie spróbują nauczyć, że heblowanie
    po przyjebaniu nie jest zdrowe dla nikogo, ba, że tuż przed, trzeba
    odpuścić...

    > Ale ja cukrem.

    Napiszesz co tym cukrem robisz? Prosze.

    --
    'Tom N'

  • 65. Data: 2019-12-31 15:11:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-12-2019 o 02:45, Kubuś Puchatek pisze:

> [...]
    > połamać i pouszkadzasz w środku to co miało się uszkodzić to lepiej dla
    > pieszego jest przewieźć go na masce i delikatnie zachamować, bo mógłby

    Albo na przykład wpaść pod koła....

  • 66. Data: 2019-12-31 16:04:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2019 o 13:46, mk4 pisze:

    > Co tam się wydarzyło to nie do końca wiadomo.

    Wiadomo - walnął gościa na pasach, bo niespodziewał się pieszego na
    przejściu i zapierdalał.

    To masz dziwne odruchy.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2020-01-01 17:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Prowadziłem. I dlatego wyrobiłem w sobie odruch, żeby przez
    > przejścia nie przejeżdzać tak, żeby zatrzymać się po 100 metrach od
    > pierdolnięcia pieszego. Ale ja cukrem.

    A moze prowadzacy zasłabł? Albo zasnał?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 68. Data: 2020-01-01 20:07:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.01.2020 o 17:00, Budzik pisze:

    > A moze prowadzacy zasłabł?

    I nagle posilniał jak pierdolnął pieszego?

    > Albo zasnał?

    A może poszli do lasu?

    MK4 pisał, że po pierdolnięciu pieszego nie należy gwałtownie hamować i
    do tego się odnoszę.

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2020-01-01 22:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > I nagle posilniał jak pierdolnął pieszego?

    > A może poszli do lasu?
    >
    > MK4 pisał, że po pierdolnięciu pieszego nie należy gwałtownie
    > hamować i do tego się odnoszę.

    Wiem do czego sie odnosisz.
    Ale przyszło mi do głowy ze powodów moze być troche wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 70. Data: 2020-01-02 08:30:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.01.2020 o 22:00, Budzik pisze:

    > Wiem do czego sie odnosisz.
    > Ale przyszło mi do głowy ze powodów moze być troche wiecej.

    Zawsze można wymyślic jakiś inny powód (a może poszli do lasu?), ale mk4
    walnął głupotę i do tego się odnoszę.

    --
    Shrek