  • 1. Data: 2019-12-24 14:26:55
    Temat: Piesi kierowcy i psy z ludzkim głosem;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Wigilia jest, psy i zwierzęta gospodarskie ludzkim głosem gadają więc
    jest unikalna szansa, żeby kogust i policja dogadali się we wspólnym
    języku:)

    Ktoś ostatnio pytał o przepis nakazujący zatrzymać się jak kierowca z
    naprzeciwka zatrzymuje się przepuścić.

    https://youtu.be/oZ-ROYATxbw?t=240

    Dalej kougut bierz ich. Niech ukarzą chuja, co zatrzymał się przed
    pasami jak przecież kodeks zabrania! I pieszemu też za usiłowanie
    wtargnięcia:P

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-12-24 19:37:44
    Temat: Re: Piesi kierowcy i psy z ludzkim głosem;)
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 24 grudnia 2019 14:30:02 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    > języku:)
    >
    > Ktoś ostatnio pytał o przepis nakazujący zatrzymać się jak kierowca z

    Pytanko wigilijne - załóżmy, że w Wigilię kanonizacji "Świętych Krów"
    zbiera się tu i ówdzie "sztab kryzysowy", któremu zagląda w oczy nowo narodzone
    "Widmo Rzezi Winiątek" i ów sztab ustala że:

    - na chodnikach lub ciągach rowerowo-pieszych przed przejściami dla pieszych
    postawimy _pieszym_ znaki A-7 w celu wiadomym

    Rowerzystom na DDR przed przejazdami znaki A-7 się stawia - a jak ktoś wpadnie
    na pomysł, by stawiać je też pieszym? Można, nie można?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 3. Data: 2019-12-30 08:01:15
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-12-24 o 14:26, Shrek pisze:
    > Ktoś ostatnio pytał o przepis nakazujący zatrzymać się jak kierowca z
    > naprzeciwka zatrzymuje się przepuścić.
    >
    > https://youtu.be/oZ-ROYATxbw?t=240

    Ja tu widzę nieprzepuszczenie pieszego, który był już na pasach.
    To, że nagrywający stał nie ma nic do rzeczy.
    Przepisu też nie widzę ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-12-30 08:44:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 08:01, Miroo pisze:

    > Ja tu widzę nieprzepuszczenie pieszego, który był już na pasach.
    > To, że nagrywający stał nie ma nic do rzeczy.

    No ale przecież skoro był na pasach a coś jechało to wtargnął! (ironia).

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-12-30 12:43:06
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-12-30 o 08:44, Shrek pisze:

    > No ale przecież skoro był na pasach a coś jechało to wtargnął! (ironia).

    Dobrze, że jest nagranie, bo by się ten pieszy wykręcił. (ironia)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-12-30 14:43:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 12:43, Miroo pisze:

    > Dobrze, że jest nagranie, bo by się ten pieszy wykręcił. (ironia)

    Nic nie pomogło. Takie kurwa gnębienie kierowców, że pieszy wtargnoł a
    psy i tak siem do kierowcy pszyjebały!!! Dość dyktatruty piersi!!!

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-12-30 15:31:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ukarza bo to twój kolega z sąsiedniego łóżka w psychiatryku.