  • 1. Data: 2019-12-25 01:59:15
    Temat: 82-latek zginął na pasach
    Od: j...@j...org

    https://tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/gostyn-smierte
    lny-wypadek-na-drodze-krajowej,995611.html

    82-letni mężczyzna zginął, potrącony na przejściu dla pieszych w Gostyniu w
    województwie
    wielkopolskim. Siła uderzenia przez pojazd była ogromna. Kierowca był trzeźwy.

    Pojazd uderzył w człowieka z ogromną siłą. Ciało ofiary po uderzeniu przemieściło
    się o 30
    metrów, a osobowy mercedes zatrzymał się dopiero po około 100 metrach.

  • 2. Data: 2019-12-25 04:13:15
    Temat: Re: 82-latek wpadł pod samochód.
    Od: "Adrial" <a...@d...pl>

    Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
    ps.com...

    https://tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/gostyn-smierte
    lny-wypadek-na-drodze-krajowej,995611.html

    > 82-letni mężczyzna zginął,

    Napisane jest, że "wpadł pod samochód".

  • 3. Data: 2019-12-25 10:39:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-25 o 04:13, Adrial pisze:
    > Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > https://tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/gostyn-smierte
    lny-wypadek-na-drodze-krajowej,995611.html

    > Napisane jest,  że "wpadł pod samochód".

    Odbił sie od miski olejowej :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2019-12-25 12:06:14
    Temat: Re: 82-latek zginął na pasach
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 25.12.2019 o 01:59 <j...@j...org> pisze:

> [...]
    > przemieściło się o 30
    > metrów, a osobowy mercedes zatrzymał się dopiero po około 100 metrach.

    Na przejściu dla pieszych? Od razu widać ze wtargnął i próbował wymusić
    pierwszeństwo...
    Kamil

  • 5. Data: 2019-12-25 12:17:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.12.2019 o 12:06, Kubuś Puchatek pisze:

    > Na przejściu dla pieszych? Od razu widać ze wtargnął i próbował wymusić
    > pierwszeństwo...

    Wiek około 82 lata, więc na 100%. Strauszki zawsze wtargiwujom. Takie to
    skoczne...

    PS. Wczoraj wieczorem zrobiłem jakieś 40km po warszawie. Jezdnie puste
    to dało się zapierdalać. Naliczyłem pięciu co jechali conajmniej +50 (w
    tym jeden koło 180 na na byłej alei byłego prezydenta. Policja widocznie
    też święta ma, bo skoro ja trafiłem to oni też by trafili, a nie
    widziałem ani jednego radiowozu, nie mówiąc już nic o jakiś czynnościach
    z zatrzymanymi.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-12-25 13:43:17
    Od: z <...@...pl>

    Czyli oprócz prędkości zabijają też przejścia dla pieszych. ;-)

  • 7. Data: 2019-12-25 14:46:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    lny-wypadek-na-drodze-krajowej,995611.html

    > Na przejściu dla pieszych? Od razu widać ze wtargnął i próbował wymusić
    > pierwszeństwo...

    kpisz żeby osiągnąć jakiś efekt. jaki? Wiadomo że szedł w miarę powoli,
    był na pasach, więc kierowca beknie. osiągnąłeś cel. więcej ludzi
    pójdzie siedzieć. Między innymi Ty będziesz za to płacił.
    Natomiast GDYBY staruszek wchodząc na przejście się POROZGLĄDAŁ, mołgłby
    dostrzec samochód który jedzie z nadmierną prędkością. zbulwersowany
    mógłby powtarzać jego numer rejestracyjny aż do domu, zadzwonić na
    policję. funkcojnariusze na podstawie monitoringu 3 ulice dalej, mogliby
    stwierdzić: 1 PRzekroczył prędkość, 2 nie ustąpił pieszemu. za to należy
    się 1000zł mandatu, która to kasa może wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa
    albo być rozdana jako 500+. świat byłby naprawdę lepszy gdyby gość się
    rozejrzał. Taki to problem?

    ToMasz

  • 8. Data: 2019-12-25 14:54:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 25 Dec 2019 14:46:12 +0100, użytkownik ToMasz napisał:

    > GDYBY staruszek wchodząc na przejście się POROZGLĄDAŁ

    Ciekawe ile ty będziesz widział mając 82 lata :) Zaćma, nieostrość,
    łzawienie, ubytki słuchu, ograniczenia ruchomości kręgosłupa... A żyć
    trzeba. Nikt żarcia ze sklepu nie przyniesie.

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2019-12-25 14:55:21
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, December 25, 2019 at 10:46:14 PM UTC+9, ToMasz wrote:

> [...]
    > Natomiast GDYBY staruszek wchodząc na przejście się POROZGLĄDAŁ, mołgłby
    > dostrzec samochód który jedzie z nadmierną prędkością.

    Tak jest! A jakby w dodatku dziadek wąsów nie miał, to może byłby babcią?

  • 10. Data: 2019-12-25 15:20:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.12.2019 o 14:46, ToMasz pisze:
> [...]
    > się 1000zł mandatu, która to kasa może wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa
    > albo być rozdana jako 500+. świat byłby naprawdę lepszy gdyby gość się

    Tak - jest problem. Po pierwsze gość miał 82 lata. W tym wieku to masz
    trochę gorszy wzrok, refleks i ogólne ogarnięcie - dożyjesz to
    zobaczysz. I dlatego właśnie między innymi do kurwy nędzy kierownik ma
    na przejściu uważać.

    Po drugie uprawiasz typowy victium shaming. I dlatego w Polsce jest tak
    chujowo jak jest w temacie przejść. Bo uprawia się rozmywanie win mimo
    że nie ma czego rozmywać i w efekcie zamiast społecznego potępienia dla
    takich zabaw niektórzy wręcz współczują kierowcy, że pierdolnął pieszego
    na pasach (przy wydatnej winie pieszego) i teraz ma kłopoty.

    --
    Shrek