    Subject: Re: 82-latek zginął na pasach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <j...@4...com>
    <5e0db1e2$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0de57b$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0e06cb$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0e2745$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 2 Jan 2020 18:46:50 +0100

    W dniu 02.01.2020 o 18:21, J.F. pisze:

    > Czasami.

    No mi się zdarzyło wpaść pod zaparkowany samochód;) Ale to nie ten
    przypadek.

    > No coz, nie zachecam do takich doswiadczen ... ale jak ci kiedys cos
    > wpadnie w przednia szybe, to sam zobaczysz, kiedy sie zatrzymasz.

    Myślę (bo nie sprawdzałem jak słusznie zauważyłeś), że sam fakt że przez
    siatkę gówno widzisz skłania cię do heblowania.

    > Mozesz tez zrobic prosty test - niech ktos z tylnego fotela strzeli
    > niespodziewanie z torebki czy korkowca, to zobaczysz jak szybko zatrzymasz.

    Jechałeś kiedyś w samochodzie w który w coś walnął - ja dwa razy - raz
    kawałek lodu z tira i drugi raz jakaś niewielka gałąź. To nie jest klasa
    "dmuchana torebka" a całkiem konkretny huk. No i jedyny sposób żeby
    jebnąć pieszego i nie zauważyć że to pieszy to patrzeć w relefona czy
    gdzieś indziej, ale na pewno nie na drogę.

    Tak czy inaczej oddalamy się ot tematu jaką to piramidalną bzdurę (nie
    hamujemy mocno po pierdolnięciu pieszego) pierdolnął mk4, żeby
    usprawiedliwić tego kierownika co się zatrzymał 100 metrów za pasami.

    > 70 to moze byc w limicie :-)

    Tam raczej było 50. No i z 70 to nie zatrzymujesz się po 100 metrach.

    --
    Shrek