  • 31. Data: 2009-11-29 15:32:43
    Temat: Re: 7D na optycznych
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > A z dupek jeszcze ładniejszy ;-)

    a juz ladna goła dup...a robiona dupką ;-)

    Roger

  • 32. Data: 2010-01-03 14:11:00
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 26 of Nov 2009 10:59, Winetoo wrote:

    > Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo trafnie to ująłeś. :-)
    >
    > Imo najważniesjzy wniosek jest jednak taki, że wbrew wielu
    > malkontentom ciągle wraz z wzrostem liczby pikseli rośnie
    > rozdzielczość wynikowego obrazu.
    >
    > Uprzedzając tych co napiszą, że słaby obiektyw tego nie przeniesie. Im
    > wyższa rozdzielczość tym słabszy filtr AA, bo filtr AA ma za zadanie
    > rozmyć obraz o kilka pikseli, a nie o jakąś stałą odległość. Czyli
    > nawet najpodlejszy obiektyw wypadnie lepiej, na matrycy o większej
    > gęstości i słabszym filtrze AA.

    O wymiennych matrycach już było na grupie, a o wymiennych filtrach AA?

    PS Nadrabiam zaległości w czytaniu prfc wolniej niż postów przybywa
    i albo google ostatnio słabuje albo dysgooglia się u mnie nasila.

    --
    nb

  • 33. Data: 2010-01-03 16:19:23
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 29 of Nov 2009 00:35, de Fresz wrote:

    > Ludzi też się wycina ;-)

    > A z dupek jeszcze ładniejszy ;-)

    Co to dupka? Przypuszczam, że to coś od double.
    Google nawet z najbardziej restrykcyjnym filtrem
    rodzinnym zaprowadza na strony typu sraczyk.com

    A w ogóle to chyba są nadużywane przezwiska
    (np olek zamiast Olympus), ciężko później
    odnaleźć w archiwach. Dobrze byłoby przynajmniej
    w jednym miejscu - np w subject - napisać pełną
    nazwę a potem już spokojnie operować slangiem,
    skrótami itp.

    --
    nb