  • 1. Data: 2009-11-25 12:53:03
    Temat: Easy Life - ktoś używa tej linii nawozów
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Witam

    , jak w temacie, ma ktoś jakieś doświadczenia z tą linią nawozów?
    Testowałem już linię PG, PA i jakoś tak nie jestem z nich zadowolony. Tu
    podoba mi się, koncepcja, osobno N osobno P, osobno mikro, oczywiście
    też Fe i ciekawostka jest również C.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2009-11-25 12:58:50
    Temat: Re: Easy Life - ktoś używa tej linii nawozów
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Arek (G) pisze:
    > (..) Tu
    > podoba mi się, koncepcja, osobno N osobno P, osobno mikro,

    Dlaczego osobno? Obiektywy mikro występują i u Pentaxa i u Nikona.
    > oczywiście
    > też Fe
    Chyba raczej FD, ale nie w cyfrze, bo to bagnet wyłącznie do analogowych
    kanonów

    >i ciekawostka jest również C.
    Dlaczego ciekawostka? Prędzej bym się spodziewał Canona, niż
    wzmiankowanego przez Ciebie wyżej Pentaxa.

    Pozdrawiam
    M..M

    P.S.
    A w ogóle, to o co chodzi w tej dyskusji??

  • 3. Data: 2009-11-25 12:59:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Arek (G) napisał(a):
> [...]
    > Testowałem już linię PG, PA i jakoś tak nie jestem z nich zadowolony. Tu
    > podoba mi się, koncepcja, osobno N osobno P, osobno mikro, oczywiście

    My tu już chemii nie używamy. Z wywoływaczami to idź na pl.rec.foto
    ;-)

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-11-25 13:03:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    John Smith pisze:

    > My tu już chemii nie używamy. Z wywoływaczami to idź na pl.rec.foto
    > ;-)

    Może tu chodzi o rozwój robaczków i zieleniny do makrofotografii :)

  • 5. Data: 2009-11-25 13:09:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał

    > Może tu chodzi o rozwój robaczków i zieleniny do makrofotografii :)

    W sensie - przynęta ?
    Wystawiasz, robactwo zaczyna ćpać i pozuje bez gwałtownych ruchów ?
    Dobre, cholera : ))))))

    adam

  • 6. Data: 2009-11-25 13:12:52
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Arek (G) pisze:
> [...]
    > Testowałem już linię PG, PA i jakoś tak nie jestem z nich zadowolony. Tu
    > podoba mi się, koncepcja, osobno N osobno P, osobno mikro, oczywiście

    Przepraszam, nie tam poszło:( A tak zastanawiałem się na właściwym
    forum, gdzie jest ten post.

    A.

  • 7. Data: 2009-11-25 13:13:11
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Michał Grzelak pisze:
    > A w ogóle, to o co chodzi w tej dyskusji??

    Pewnie chodzi o akwarystykę w stylu naturalnym, kiedyś się na to mówiło
    w holenderskim. Jeśli się nie pomyliłem w interpretacji to temat ma
    nawet związek z fotografią. Twórcą oraz mentorem akwarium naturalnego
    jest pan Takashi Amano który jest także fotografem i to nie tylko małych
    zbiorniczków, warto zgooglować bo pojęcie akwarium nabiera nowego
    wymiaru ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 8. Data: 2009-11-25 13:44:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    cichybartko pisze:

> [...]
    > jest pan Takashi Amano który jest także fotografem i to nie tylko małych
    > zbiorniczków, warto zgooglować bo pojęcie akwarium nabiera nowego

    brawo:)

    A.

  • 9. Data: 2009-11-25 18:15:16
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Arek (G) pisze:

    > Przepraszam, nie tam poszło:( A tak zastanawiałem się na właściwym
    > forum, gdzie jest ten post.

    A tak z ciekawości - na której grupie
    rolnicy dyskutują o nawożeniu?

  • 10. Data: 2009-11-25 20:10:22