  • 11. Data: 2010-01-23 21:54:31
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-23 22:32, XX YY pisze:

    > nie zastanawiaj sie nawet przez sekunde
    >
    > zdecydowanie 50d.
    >
    > lepiej jest grac w rulete niz kupic c500d.

    Wykorzysta w pełni potencjał 18-50 :)

    Tomek

  • 12. Data: 2010-01-23 21:57:02
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-23 21:23, J-L-F pisze:
> [...]
    > 50mm 1,4.
    > 500D jest nową konstrukcją, 50D już trąci (trochę) myszką, jak sądzę.

    Poczekaj na wiosenną kolekcję Canona

    Tomek

  • 13. Data: 2010-01-23 22:07:48
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Tomek pisze:

    > Wykorzysta w pełni potencjał 18-50 :)

    Co masz na myśli?

  • 14. Data: 2010-01-23 22:09:22
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Tomek pisze:

    > Poczekaj na wiosenną kolekcję Canona

    A cóż to będzie?
    Nowa matryca z jeszcze gorszymi parametrami?

  • 15. Data: 2010-01-23 23:29:01
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cóż, bycie dziadkiem ma swoje prawa.
    > Bycie dziadem też ma swoje prawa.
    > Mówię o sobie, gdyby nie różnica w cenie, to bym kupił 50D i nie pytał
    > się, czy dostępne justowanie obiektywu w body jest potrzebne czy nie nie?

    Aaaa jesli dla "dziadow" to podpowiem, ze mozna jeszcze trafic nowa
    sztuke 40D za 2499zl.
    Wtedy dylemat 500D vs 40D staje sie jakby nieco latwiejszy :))

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 16. Data: 2010-01-24 08:11:39
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    VomitroN pisze:

    > Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Aaaa jesli dla "dziadow" to podpowiem, ze mozna jeszcze trafic nowa
    > sztuke 40D za 2499zl.

    40D ma tylko 10Mpix - nie jest to za mało?

  • 17. Data: 2010-01-24 08:29:23
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjgvbd$tho$1@news.onet.pl>,
    J-L-F nabazgrał:

    > 40D ma tylko 10Mpix - nie jest to za mało?

    Za mało do czego? Przyjmując odbitki w 300dpi mamy:
    9x13cm - 1.63 Mpix
    FullHD - 2.07 Mpix
    10x15cm - 2.09 Mpix
    13x18cm - 3.26 Mpix
    15x21cm - 4.39 Mpix
    20x30cm - 8.37 Mpix
    30x45cm - 18.83 Mpix

    Więc 10Mpix jest dobre do powiększeń 20x30cm, a jeśli potrzebujesz w tej
    jakości 30x45cm... Canon 7D jest tuż poniżej wymagań, łapie się większość
    pełnoklatkowych (poza Canonem 5D i Nikonem D3).

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Znowu sesja :)

  • 18. Data: 2010-01-24 08:47:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
    > 40D ma tylko 10Mpix - nie jest to za mało?

    Za mało, za dużo... zależy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 19. Data: 2010-01-24 08:47:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
    > A cóż to będzie?
    > Nowa matryca z jeszcze gorszymi parametrami?

    Oczywiście, od czasów 30D każda następna matryca była coraz gorsza. To
    taki spisek :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 20. Data: 2010-01-24 09:04:30
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <hjgvbd$tho$1@news.onet.pl>,
    > J-L-F nabazgrał:
    >
    > Za mało do czego? Przyjmując odbitki w 300dpi mamy:

    300dpi to standard trochę na wyrost, spokojnie może być 250 lub nawet
    220 do wydruków - gdzieś o tym czytałem, duże zdjęcia ogląda się z
    pewnej odległości a nie z lupą w ręce.

    Dlaczego piszę o większej rozdzielczości - bo zdjęcia lepiej się
    reprodukują na monitorze, a to jest dla mnie podstawowe medium.
    W tej chwili mam 350D.