    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: 150 000 km skodą roomster ;)
    Date: Sun, 03 Feb 2013 00:33:46 +0100

    Natchnięty wątkiem "Stare drogie włoskie" w którym to wątku
    pojawia się link do aukcji z autem, którego przebieg ponoć to 85
    000 km - w związku z opadem cyca postanowiłem napisać nowego wątka.

    Co poniektórzy starzy wyjadacze na PMS winni pamiętać, że po
    wuniowstąpieniu zanabyłem drogą kupna w DE pojazd marki BMW ...
    Było to e34 525 tds ... Przebieg miał być poniżej 200 000 km.
    Teraz już wiem, że taki nie był. Skąd to wiem ?

    Aktualnie jeżdżę skodą roomster. Zrobiłem nią sam 150 000 km.
    Wiem jak zużyta jest skórzana kierownica, skórzany
    drążek,siedzenia, pedały ...

    Nie ma huja we wsi by owe e34 miało poniżej 300 000 km.

    I to tyle słowem wstępu :)

    A co do skody:
    Zrobione 150 000 km. Z awarii:

    1. Przetarta gumowa rura prowadząca powietrze do intercoolera -
    strata mocy. Zrobione na gwarancji (poluzowała się ,oparła o
    jakiś pasek klinowy i się przetarła. Bez serwisu się nie obeszło
    bo nie było do niej dostępu).

    2. Równoczesne przepalenie się wszystkich stopów sygnalizowane
    tak, że mało lawety nie zamówiłem.

    3. Odwaliło raz elektryce opuszczania okien - tak, że okna nie
    opuszczały się w całości. Jakieś 3 cm szyby pozostawało powyżej
    linii drzwi - zrobione przy okresowym przeglądzie w cenie.

    4. i to by było w sumie tyle ... Żegnam się czule z roomsterem,
    przesiadam się na berlingo xtr'a, i mam nadzieję, że berlingo
    będzie miał zawieszenie jak roomster. W roomsterze progi
    zwalniające traktowałem jako ... progi wyjściowe do udanego
    telemarka 20 metrów dalej. Silnik był totalnie gówniany - 1.4
    diesel, 3 cylindry - w chorwacji z bagażami i 4 pasażerami na 1
    biegu się dławił na podjazdach , ale przeżył :)

    Jestem zdziwiony, tym bardziej, że 1.5 dci we francuzach
    zarżnąłem już 3 sztuki ;).
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90