  • Data: 2013-02-03 22:39:12
    Temat: Re: 150 000 km skodą roomster ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 03 Feb 2013 21:58:03 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nic więcej nie powiem jak *genialny wykres* :)
    > I kupuje taki 4 latka, przejedzie w 11 lat 34 tysiące
    > kilometrów, co daje 3 090 kilometra na rok, co daje na miesiąc
    > 257 kilometrów, a dziennie 8 kilometrów.
    > 8 kilometrów - czyli do pracy ma nie więcej jak 3,5 kilometra,

    Ja mam 3.

    > bo trzeba potem jeszcze sklep obskoczyć.

    I sklep po drodze :-P

    Zapominacie w zachwytach nad jednym - ze np Niemiec sprzedaje auto jak
    przejedzie 150kkm. Bo wtedy ma jeszcze dobra cene.
    Wiec jeden sprzedaje po 3 latach, inny po 5, a jeszcze inny po 11.

    P.S. Znalem przypadek auta w niemczech co robilo 4tys rocznie.
    I poszlo na zlom po 10 latach ... bo tam placili az 2500 euro :-)

    A jak dziadek juz nie pracuje ?

    J.