    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zmienił stryjek.... HTC na S-E
    Date: Mon, 07 May 2012 20:13:40 +0200

    W dniu 07.05.2012 19:48, atm pisze:

    > HTC pewnie dodatkowo rozpiescil Cie Sensem.
    > Mozesz zainstalowac dialera z marketu, jest Go Contacts EX
    > Swego czasu testowalem go chwile, ale jakos mi nie podszedl.
    > Moze znajdziesz jeszcze cos innego.
    > Pozostaje jeszcze Ciemna Strona Mocy:
    > http://www.cyanogenmod.com/devices/sony-ericsson-xpe
    ria-arc
    > Co Cie podkusilo, zeby kupic Arca? ;P
    cena.
    Znaczy chciałem Definkę, ale ARC ma większy ekran i szybszy procek. W
    takiej normalnej "pracy" to ma dużo większego "kopa" niż zetka.
    Ale jak ja ją doprowadzę do używalności to niewiem. Flaszowania się boję
    bo raz przerobiłem motorole na cegłe.
    Zetkę wziąłem bo mi klawiatura była w WM potrzebna. w androidzie okazała
    się nieprzydatna. mało tego, się sama otwierała.... Ale cholera już
    tęsknię....

    ToMasz

    Ps
    Arc S