  • 11. Data: 2010-12-05 18:20:45
    Temat: Re: zmiana żarówek H4 na lepsze
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-05 14:15, ToMasz pisze:
    > na naprzykład takie:

    8000K - super!

    P.

  • 12. Data: 2010-12-05 19:16:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-05 14:15, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > mam zwykłe zarówki H4, czyste dobrze ustawione lampy. Ciemno jest przed
    > moją Xsarą jak przed maluchem z 1976roku. Niewiem dlaczego.

    Jechałem kiedyś dość leciwą Xsarą Picasso (nie wiem na ile to będzie tu
    różnica w stosunku do kombi), ale świeciło to bardzo dobrze.

    Mimo wszystko problemów szukał bym w czym innym niż żarówkach.

    Najczęściej problemem jest elektryka - zmierz pod obciążeniem napięcie
    na kostce żarówki. Stare przewody i styki potrafią narobić tam strat i
    potem się okazuje że na żarówce jest np. 2V mniej niż na akumulatorze.

    Sprawdź też reflektor - może lustro już mało odbija?

    Może przednia szyba? (otwórz boczną szybę, wystaw głowę i wtedy sprawdź
    czy nie będzie widać dużo lepiej)

  • 13. Data: 2010-12-05 19:17:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 19:16:11 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Jechałem kiedyś dość leciwą Xsarą Picasso (nie wiem na ile to będzie tu
    > różnica w stosunku do kombi), ale świeciło to bardzo dobrze.

    Picasso ma zupełnie inne lampy. Ale zwykła Xsara też nie ma złych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-12-05 22:38:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    ToMasz pisze:

    > Tak, mam jedynke kombi. jakie były w xsarze2 żarówki/reflektory w
    > 2000roku? Poziomowane automatycznie i spryskiwacze w zderzaku?

    ja mialem II-ke z konca 2000 roku - zarowki H7 (mijania), H3 p.mgielne),
    H1 (drogowe).
    (w zderzaku w II nie bylo zadnych reflektorow, dopiero po FL w 2003
    przeniesiono przeciwmgielne z reflektora do zderzaka)

    reflektory byly poziomowane elektrycznie (to juz standard) - ale
    konstrukcyjnie inne niz w I.
    Spryskiwacze tez byly ale w wersji exclusive.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2010-12-05 22:41:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > Picasso ma zupełnie inne lampy. Ale zwykła Xsara też nie ma złych.

    ale autor ma w dodatku Xsare I - wiec tam zupelnie stare reflektory
    konstrukcyjnie siedza (szkla ryflowane).
    Xsara II i X.Picasso ma reflektory zblizone konstrukcyjnie (ale nie te
    same i na inne zarowki) i w sumie swieca OK.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2010-12-07 09:53:51
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    potwierdzam:)
    po wymianie kostek po ufajczeniu sie jednej złączki okazalo sie ze moje
    stare 14 letnie punto potrafi swiecic calkiem ladnie:)
    niby elektronik a taki nieswiadom strat na spalonych i utlenionych drutach

  • 17. Data: 2010-12-07 22:02:49
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym bym uwazał. W Grande Punto mialem nieszczelny reflektor, dostalo sie
    > troche wody i pomarszczyła sie cała powłoka odbłysnika. Reflektor do
    > wymiany, na szczescie na gwarancji.

    Dlatego napisałem żeby dobrze wysuszyć i nie przesadzać z temperatura wody