  • 11. Data: 2010-08-05 20:17:46
    Temat: Re: zasilacz ATX
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    "Mirek" <i...@z...adres> wrote in message
    news:i3f47o$ikq$1@news.onet.pl...

    > Napięcie spadło do zera to wskazówka z rozpędu mogła polecieć poniżej.

    Zapewne tak.
    Tego miernika zacząłem używać od niedawna, w Lavo aż tak się nie cofała.

    --

    Włodek

  • 12. Data: 2010-08-05 20:39:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Thursday, August 5, 2010, 9:55:51 PM, you wrote:

    > Jedyna możliwość to zwarcie pomiędzy -12V a +5V
    > A jak mierzymy przy dysku na długim kablu, a ten zrobi zwarcie +12 do masy?

    No i? Po kilku okresach pracy przetwornicy zabezpieczenie wyłącza. Nie
    widzę powodu pojawienia się ujemnego napięcia.

    > Trzeba by policzyć stany nieustalone.

    Policzyć? Życzę powodzenia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-08-05 20:49:44
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > No i?

    Cofam.
    Nawet jak założyć, że 12V jest na sztywno, a kable się gotują, to
    mielibyśmy 4V w miejscu masy dysku, bo przecież są dwa czarne kable.

    Mirek.

  • 14. Data: 2010-08-05 21:47:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Thursday, August 5, 2010, 10:49:44 PM, you wrote:

    > Cofam.
    > Nawet jak założyć, że 12V jest na sztywno, a kable się gotują, to
    > mielibyśmy 4V w miejscu masy dysku, bo przecież są dwa czarne kable.

    Zasilacz komputerowy nie akumulator - zanim prąd wzrośnie do tego
    stopnia, to zasilacz się wyłączy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-08-11 20:04:25
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniałem napisać, miernik analogowy UNI-21 (tym wieksze ździwienie moje
    > ;).

    Dobrze pamiętam, ten UNI-21 to był taki V-640 dla ubogich, znaczy analogowy
    miernik wyposażony we wzmacniacz?
    Jeśli to ten, to te jego diody świecące pokazujące polaryzację napięcia
    mierzonego bardzo często pokazywały bzdury, zwykle tak reagując na wszelkie
    stany nieustalone.

    J.

  • 16. Data: 2010-08-11 21:11:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i3uvom$rg1$1@inews.gazeta.pl,
    Jarek P. <j...@g...com> nabazgrał:
> [...]
    > Jeśli to ten, to te jego diody świecące pokazujące polaryzację
    > napięcia mierzonego bardzo często pokazywały bzdury, zwykle tak

    To nie ten, ten mój to zwykły analog z byłej NRD, kupiony rok temu na
    allegro w stanie niemal fabrycznym.
    Za kilka dni podrzucę link do fotki.
    --
    Włodek