  • 1. Data: 2010-08-03 19:27:25
    Temat: service manual do Panasonic UF4100
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wiem, że pewnie się nie podzielicie, ale może Ktoś ma service manual do
    faksu Panasonic UF-4100?
    nie reaguje na przycisk Start podczas rozmowy, wiecie - dzwonię przez
    słuchawkę, babsztyl po drugiej stronie włącza tryb faksu, ja naciskam start,
    żeby przesłać faks... no i to nie działa, nie daje się wywołać wysyłania
    faksu podczas rozmowy...

    przeleciałem tak pobieżnie parametry głębokie, ale tam nic nie ma...

    do tego jak szybiej wybiorę numery na klawiaturze to zjada pierwszą cyfrę...

    taka menda!

  • 2. Data: 2010-08-03 19:47:34
    Temat: Re: service manual do Panasonic UF4100
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    widzę, że w internecie sprzedają manuale, Ktoś już tak kupował, może mnie
    oświecić jak to zrobić?

  • 3. Data: 2010-08-03 19:57:49
    Od: Piblokto <t...@g...pl>

    > widzę, że w internecie sprzedają manuale, Ktoś już tak kupował, może
    > mnie oświecić jak to zrobić?

    Tu jest serwisówka której szukasz:
    http://elektrotanya.com/

  • 4. Data: 2010-08-04 06:40:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Tu jest serwisówka której szukasz:

    DZIĘKI!
    a może widziałeś serwisówkę do drukarki Kyocera FS-1030D?
    znalazłem do 1010D, ale kody błędów w niej są zupełnie inne niż w 1030D...
    na ebayu też nie mają...