  • 1. Data: 2013-01-04 15:14:27
    Temat: zarowka halogenowa - matowa
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    wiadomo, ze w Uni "zakazane co matowe". Ale z ciekawosci, czy ktos
    widzial kiedys w sprzedazy zarowki halogenowe E14 (swieczka, kulka)
    matowe. Takie pospolite zarowki swiecowe ale w wykonaniu halogenowym?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-01-04 15:34:51
    Temat: Re: zarowka halogenowa - matowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ThinkXtra napisał:

    > wiadomo, ze w Uni "zakazane co matowe". Ale z ciekawosci, czy ktos
    > widzial kiedys w sprzedazy zarowki halogenowe E14 (swieczka, kulka)
    > matowe. Takie pospolite zarowki swiecowe ale w wykonaniu halogenowym?

    Zanim matołki się zabrały za zakazy, kupowałem często matowe żarówki
    halogenowe E27. Czy leżące obok E14 były również w wersji matowej,
    tego nie wiem, bo się nimi nie interesowałem, ale podejrzewam, że tak.
    Bo niby dlaczego nie?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2013-01-04 16:47:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >wiadomo, ze w Uni "zakazane co matowe". Ale z ciekawosci, czy ktos
    >widzial kiedys w sprzedazy zarowki halogenowe E14 (swieczka, kulka)
    >matowe. Takie pospolite zarowki swiecowe ale w wykonaniu halogenowym?

    Allegro nie znajduje, ale google owszem

    http://aukcjusz.pl/aukcja/zarowka-halogenowa-gls-cl-
    bw-28w-e14-a35-230v-matowa,4734104.html

    Co prawda mam watpliwosci czy matowa zarowka moze miec CL/BW w nazwie,
    a wiec czy zdjecie jest od tego typu, i dalej czy to cokolwiek z
    halogenem ma wspolnego.
    Trzeba by sprawdzic w Osramie.

    J.

  • 4. Data: 2013-01-04 17:43:00
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2013-01-04 15:14, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > widzial kiedys w sprzedazy zarowki halogenowe E14 (swieczka, kulka)
    > matowe. Takie pospolite zarowki swiecowe ale w wykonaniu halogenowym?

    http://www.hurtownie.pl/oferta727765,osram_zarowka_h
    alogenowa_gls_cl_bw_28w_e14_a35_230v_matowa.html
    --
    Jingiel