  • 1. Data: 2013-01-04 15:34:34
    Temat: [ID] Motorola XAA351
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu może dysponuje pdfem do scalaka XAA351 Motoroli?
    nie jest to chyba 74LS156, bo idiotyczny schemat wychodzi... HELP!

  • 2. Data: 2013-01-04 15:54:49
    Temat: Re: [ID] Motorola XAA351
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > czy Ktoś tu może dysponuje pdfem do scalaka XAA351 Motoroli?
    > nie jest to chyba 74LS156, bo idiotyczny schemat wychodzi... HELP!

    MC74F257?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2013-01-04 15:57:16
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > czy Ktoś tu może dysponuje pdfem do scalaka XAA351 Motoroli?
    > nie jest to chyba 74LS156, bo idiotyczny schemat wychodzi... HELP!

    MC74F259?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2013-01-06 12:23:30
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mi to wygląda bardziej na jakiś układ cyfrowy

  • 5. Data: 2013-01-06 14:02:43
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > mi to wygląda bardziej na jakiś układ cyfrowy

    8-BIT ADDRESSABLE LATCH
    Już bardziej cyfrowy być nie może.
    The MC54/74F259 is a high-speed 8-bit addressable latch designed for general
    purpose storage applications in digital systems.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2013-01-06 14:26:22
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > 8-BIT ADDRESSABLE LATCH

    nie bardzo mi to pasuje, w moim układzie pin 3 tego scalaka wchodzi na
    wejście D przerzutnika 4013...