  • 41. Data: 2014-06-16 11:07:15
    Temat: Re: zagłuszacz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mr misio" napisał
    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    >Od lat wiadomo
    >2010:
    >http://niebezpiecznik.pl/post/zagluszanie-telefonow
    -komorkowych/

    To w calym Krakowie, czy wokol bestii ?

    Bo jak wokol ... polaczyc sie z telefonem, zainicjowac ... i jak
    telefon lacznosc straci, to moze detonator odpalic :-)

    J.

  • 42. Data: 2014-06-17 00:41:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 539eb3c7$0$2229$6...@n...neostrada.pl

    > Bo jak wokol ... polaczyc sie z telefonem, zainicjowac ... i jak telefon lacznosc
    straci, to moze detonator odpalic :-)

    Aż tak głupie to nie jest, ale to słabe zabezpieczenie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2014-06-19 03:44:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lnktko$cmo$1@node2.news.atman.pl>,
    mr misio <m...@g...pl> wrote:

    > No prawo. Jak kupisz sobie samochod i podejdzie ktos i powie, ze nie
    > mozesz go uzywac w piatki, bo on tak chce, to go wysmiejesz, bo masz
    > prawo uzywac samochodu kiedy chcesz.
    >
    > Telefon, pomijajac, ze 99,9% userow uzywa go jako zabawki, sluzy tez
    > komunikacji w waznych sprawach. Ktoś może czakać na bardzo wazny
    > telefon, a zagluszanie sygnalu mu to uniemozliwi.
    >
    > Kazdy ma prawo uczesniczyc w pogrzebie, jak i kazdy ma prawo, by nikt
    > inny nie psul mu tego, za co zaplacil.

    A jak nie ma zasiegu, to kto narusza mu to prawo?
    --
    TA

  • 44. Data: 2014-06-19 15:34:24
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > A jak nie ma zasiegu, to kto narusza mu to prawo?

    To nie ma zasiegu i tyle.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 45. Data: 2014-06-19 16:47:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lnuosk$ug8$1@node2.news.atman.pl>,
    mr misio <m...@g...pl> wrote:

    > To nie ma zasiegu i tyle.

    No, jak to? Zaplaciles za telefon on nie dziala.
    Ktos cie tego prawa pozbawia.
    --
    TA

  • 46. Data: 2014-06-19 16:52:29
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > No, jak to? Zaplaciles za telefon on nie dziala.
    > Ktos cie tego prawa pozbawia.

    Nie ktoś bo wiadomo kto. Sprawa jest wiec miedzy kupujacym a sprzedajacy
    na linii warunkow umowy. I mozna dochodzic swojego na wiele sposobow. Za
    niewywiazywanie sie z umowy.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 47. Data: 2014-06-20 00:03:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 19 Jun 2014 16:52:29 +0200 osobnik zwany mr misio
    napisał:

    > Nie ktoś bo wiadomo kto. Sprawa jest wiec miedzy kupujacym a sprzedajacy
    > na linii warunkow umowy. I mozna dochodzic swojego na wiele sposobow. Za
    > niewywiazywanie sie z umowy.

    tu tez możesz się zwrócić do organów państwowych, że ktoś zkłóca

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 48. Data: 2014-06-20 17:46:49
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik masti napisał:

    > tu tez możesz się zwrócić do organów państwowych, że ktoś zkłóca

    ????

    Brak sygnalu (zasiegu) to nei zagluszanie.

    Nie brnij w tym kierunku.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 49. Data: 2014-06-23 18:09:01
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 14.06.2014 04:11, rs wrote:
    > czy jest obecnie jakieś urządzenie do użytku domowego, które skutecznie
    > potrafi zakłócić sygnał telefonii komórkowej 3G/4G/LTE w promieniu
    > 10-15m. miałem kiedyś taki jammer, ale to wtedy działo to tylko na, o
    > ile dobrze pamiętam na EDGE i 1x.
    > miał obecnie ktoś z czymś takim do czynienia? czy to działa na obecne
    > propagowany sygnał? <rs>

    ku twojej zapewne radości:

    zgodnie z art. 178 ust. 3 Prawa telekomunikacyjnego, zagłuszanie pasma
    telefonów komórkowych jest zabronione z wyłączeniem podmiotów
    wyszczególnionych w art. 4 Prawa telekomunikacyjnego na podstawie art.
    178 ust. 3 Prawa telekomunikacyjnego.

    milej odsiadki!

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 50. Data: 2014-06-23 20:11:56
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/23/2014 12:09 PM, Malpy i Delfiny wrote:

> [...]
    > telefonów komórkowych jest zabronione z wyłączeniem podmiotów
    > wyszczególnionych w art. 4 Prawa telekomunikacyjnego na podstawie art.

    czytanie ze zrozumieniem musi boleć. tyle już na ten temat zostało
    napisane.
    powiedz mi skąd się bierze takie parcie na bycie policjantem i
    wymierzaniem wyroków? za mało masz tego na około siebie? pasjonuje cie
    tak. czerpiesz z tego jakąś perwersyjną satysfakcję? jak to u ciebie
    jest? <rs>