  • 31. Data: 2014-06-15 18:17:08
    Temat: Re: zagłuszacz
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej Bebenek" 539ce077$0$2237$6...@n...neostrada.pl

    > A skąd to wiesz?

    Od terrorystów, którzy pod jego samochodem podłożyli
    ładunki wybuchowe odpalane telefonem komórkowym. ;)
    Teraz zamierzają wytoczyć proces sądowy o nielegalne
    zakłócanie. ;)

    Tylko nie mów tego nikomu -- proces ma spaść na BObamę
    jak grom z jasnego nieba!!! Element zaskoczenia jest tu
    bardzo istotny,.

    -=-

    Z TV wiem o tym, że wokoło ,,bestii' nie działają telefony komórkowe.

    -=-

    Można zbudować bombę termojądrową, przenieść ją w częściach na cudze
    terytorium, tam połączyć ją z telefonem komórkowym (tak, aby telefon
    dzwonkiem uruchamiał wybuch) i zdetonować zdalnie w dowolnej chwili.

    BKomorowski może zwiększyć wydatki na zbrojenia nie do 2% PKB,
    a do 102%, lecz Polacy nie będą od tego ani trochę bezpieczniejsi
    tak długo, jak długo RP będzie uczestniczyła w NIEPOTRZEBNYCH
    wyprawach krzyżowych XXI wieku.

    RON niepotrzebnie uczestniczyła w wojnach przeciwko Turkom
    a obecna RP niepotrzebnie uczestniczy w wojnach prowadzonych
    przez USA przeciwko islamowi.

    Z jednej strony USA mają wrogów w Chinach, Rosji, Korei Północnej,
    znacznej części państw arabskich... Z innej -- USA mają ogromne,
    raczej niemożliwe do spłacenia zadłużenie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2014-06-15 18:26:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" lnk0ds$e17$...@n...news.atman.pl

    > Wiesz, antyterrorysci z kolei mają pistolety i karabiny i granaty. I zapewne bez
    pozwolenia ;))))

    To nielegalne!! To oburzające!! Tak nie postępują dżentelmeni!

    Ci, którzy wiedzą, skąd pochodzą powyższe słowa,
    mogą opowiedzieć innym. Ja na razie nie chcę. :)

    -=-

    Rebelianci na Ukrainie pokazali kunszt -- zestrzelili lądujący samolot.
    Jakby kopanie leżącego i związanego. Ciekawe, co by BObama uczynił,
    gdyby jego samolot został tak ostrzelany. Samoloty zwykle nie mają
    wytrzymałych pancerzy.

    Ale to drobiazg. Lotniskowiec to dopiero nieosłonięta machina!
    Jej obronę należy prowadzić z dużej odległości -- radarami,
    wywiadem, bronią (artylerią) pokładową i samolotami osłony.

    IMO większość środków ostrożności typu zakłócacze (od zakłócania,
    nie od zakłucia) telefonów komórkowych to zabawki na niegrzeczne
    dzieci, nie zaś zapory antyterrorystyczne.

    IMO najważniejszy jest wywiad.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2014-06-15 19:44:39
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-06-2014 04:11, rs pisze:
    > czy jest obecnie jakieś urządzenie do użytku domowego, które skutecznie
    > potrafi zakłócić sygnał telefonii komórkowej 3G/4G/LTE w promieniu
    > 10-15m. miałem kiedyś taki jammer, ale to wtedy działo to tylko na, o
    > ile dobrze pamiętam na EDGE i 1x.
    > miał obecnie ktoś z czymś takim do czynienia? czy to działa na obecne
    > propagowany sygnał? <rs>

    zlodzieje samochodow cos takiego maja, zaglusza GPS, wifi i wszystkie
    pasma gsm/3g.

  • 34. Data: 2014-06-15 19:51:43
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/15/2014 1:44 PM, K wrote:

    > zlodzieje samochodow cos takiego maja, zaglusza GPS, wifi i wszystkie
    > pasma gsm/3g.

    skoro masz znajomości w tych kręgach, to czy możesz dopytać, po co
    używają sprzętu z zasięgiem 10-15m? <rs>

  • 35. Data: 2014-06-15 21:45:55
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Z TV wiem o tym, że wokoło ,,bestii' nie działają telefony komórkowe.

    Od lat wiadomo

    2010:

    http://niebezpiecznik.pl/post/zagluszanie-telefonow-
    komorkowych/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 36. Data: 2014-06-15 21:46:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A oni maja prawo do lacznosci wszedzie.

    a to ciekawe z jakiej paki? konstytucyjne?

    Wykupili sobie tylko usługę u operatora ale zaraz prawo?

    --
    Piter

  • 37. Data: 2014-06-15 21:54:00
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik PiteR napisał:

    > a to ciekawe z jakiej paki? konstytucyjne?
    >
    > Wykupili sobie tylko usługę u operatora ale zaraz prawo?

    No prawo. Jak kupisz sobie samochod i podejdzie ktos i powie, ze nie
    mozesz go uzywac w piatki, bo on tak chce, to go wysmiejesz, bo masz
    prawo uzywac samochodu kiedy chcesz.

    Telefon, pomijajac, ze 99,9% userow uzywa go jako zabawki, sluzy tez
    komunikacji w waznych sprawach. Ktoś może czakać na bardzo wazny
    telefon, a zagluszanie sygnalu mu to uniemozliwi.

    Kazdy ma prawo uczesniczyc w pogrzebie, jak i kazdy ma prawo, by nikt
    inny nie psul mu tego, za co zaplacil.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 38. Data: 2014-06-15 23:11:34
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-06-2014 19:51, rs pisze:

    > skoro masz znajomości w tych kręgach, to czy możesz dopytać, po co
    > używają sprzętu z zasięgiem 10-15m? <rs>

    nie mam znajomosci, ale widzialem samo pudelko z guzikami i wg swiadkow
    dziala (zagluszenie wszystkiego w lokalu w centrum miasta)

  • 39. Data: 2014-06-15 23:21:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mr misio pisze tak:

    > No prawo. Jak kupisz sobie samochod i podejdzie ktos i powie, ze nie
    > mozesz go uzywac w piatki, bo on tak chce, to go wysmiejesz, bo masz
    > prawo uzywac samochodu kiedy chcesz.

    Wjedzie na *moją* ziemię a ja go zastawię samochodami albo zamkne mu
    bramę i nie wyjedzie. Ma prawo używać samochodu? Ma :)

    --
    Piter

  • 40. Data: 2014-06-16 11:04:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    J.F. pisze tak:
    >a to ciekawe z jakiej paki? konstytucyjne?
    >Wykupili sobie tylko usługę u operatora ale zaraz prawo?

    A operator wykupil koncesje na terenie calej RP.

    Wszyscy rozumieja, ze czasem brak zasiegu, ze las, ze budynek blacha
    kryty ... ale tak bezczelnie zagluszac ?

    J.