  • 1. Data: 2014-06-11 21:30:55
    Temat: LG L9 - Reorganizacja procesów
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Mam telefon LG L9 od ok. 2 lat. Byłem bardzo z niego zadowolony. Od
    miesiąca zaczęły się jednak kłopoty. Gdy chcę zadzwonić gdzieś, pojawia
    się po wybraniu numeru napis "Reorganizacja procesów wewnętrznych.
    Proszę spróbować za chwilę." Mogę gdziekolwiek zadzwonić dopiero po
    kilku próbach. Na dodatek znajomi zaczęli mi mówić, że często jestem
    niedostępny, a to nie jest prawda. Nie dostaję wtedy też powiadomień, że
    ktoś do mnie dzwonił w tym czasie. Jestem w orange, mam zaktualizowany
    firmware do najnowszego oficjalnego.
    I pytam: O co tu chodzi? Wkurzony jestem dość.
    Dzięki za pomoc z góry - Janusz Wo

  • 2. Data: 2014-06-12 01:05:52
    Temat: Re: LG L9 - Reorganizacja procesów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-06-11 21:30, Janusz Wo pisze:
> [...]
    > firmware do najnowszego oficjalnego.
    > I pytam: O co tu chodzi? Wkurzony jestem dość.

    Czy masz w nim wiele zainstalowanych aplikacji? Czy używasz telefonu w
    momencie, gdy nie dzwonisz z niego (np. do Internetu, do słuchania
    muzyki)? I czy masz włączone cały czas połączenie z Internetem? Jeśli
    masz uruchomione programy typu FB, poczta i Foursquare (one są często
    włączone w tle, gdy system potwierdza, że jest łączność z Internetem) to
    może zaczyna brakować pamięci i system musi porządkować nieaktywne
    aplikacje zamykając je? Stąd te komunikaty. Może kiedyś miałeś mniej
    programów i system jeszcze się wyrabiał. A teraz już nie daje rady.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/