  • 1. Data: 2014-06-13 02:16:39
    Temat: Ograniczenie czasu rozmowy do 15 minut?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy w T-Mobile można ustawić takie ograniczenie na rozmowy przychodzące?

  • 2. Data: 2014-06-13 10:26:38
    Temat: Re: Ograniczenie czasu rozmowy do 15 minut?
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Pszemol
    z dnia: 2014-06-13 02:16:
    > Czy w T-Mobile można ustawić takie ograniczenie na rozmowy przychodzące?
    A nie prościej po 15 minutach "odłożyć słuchawkę"?? 8-0

    Paweł

  • 3. Data: 2014-06-13 14:43:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pawel G." <c...@o...pl> wrote in message
    > W odpowiedzi na maila od Pszemol
    > z dnia: 2014-06-13 02:16:
    > A nie prościej po 15 minutach "odłożyć słuchawkę"?? 8-0

    Nie wiem czy prościej... pytam bo mi 3 razy pod rząd
    rozłączyło rozmowę i na zegarku iPhone4 pokazało mi,
    że rozmowa trwała dokładnie 15:00, więc to nie przypadek.
    Więc ciekaw jestem czy jest taki automat gdzieś w T-Mobile.

  • 4. Data: 2014-06-13 14:46:00
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Z tego co słyszałem kiedyś jak dzwonisz na nr 0700 do panienek do one mają
    za zadanie utrzymać cię na linii przez 15 minut a potem rozmowa i tak jest
    rozłączana. Może to zasługa jakiejś centrali telefonicznej ?

  • 5. Data: 2014-06-13 14:54:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 13 Jun 2014 07:43:22 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >że rozmowa trwała dokładnie 15:00, więc to nie przypadek.
    >Więc ciekaw jestem czy jest taki automat gdzieś w T-Mobile.

    W t mobile to nie wiem ale w playu jest po 120 minutach rozłącza
    rozmowę.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-06-14 10:31:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Jun 2014 14:46:00 +0200, mz napisał(a):
    > Z tego co słyszałem kiedyś jak dzwonisz na nr 0700 do panienek do one mają
    > za zadanie utrzymać cię na linii przez 15 minut a potem rozmowa i tak jest
    > rozłączana. Może to zasługa jakiejś centrali telefonicznej ?

    Moze na 0700, zdarzalo mi sie prywatnie dluzej rozmawiac.

    Fakt ze tez przerywalo, i sie zastanawialem dlaczego.

    J.

  • 7. Data: 2014-06-14 13:54:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message

    > W t mobile to nie wiem ale w playu jest po 120 minutach rozłącza
    > rozmowę.

    Tak samo mam w swojej firmie telefonicznej w USA...
    Tłumaczył mi facio że to zabezpieczenie na wypadek nie odłożenia słuchawki.

  • 8. Data: 2014-06-14 14:36:12
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 14 Jun 2014 06:54:58 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"dizel" <x...@x...xx> wrote in message

    >Tak samo mam w swojej firmie telefonicznej w USA...
    >Tłumaczył mi facio że to zabezpieczenie na wypadek nie odłożenia słuchawki.

    U nas to wiadomo, ktoś wykupuje sobie pakiet na nieograniczone rozmowy
    w sieci za te 10zł na przykład po czym zestawia połączenie, jeden
    telefon leży gdzieś w domu, a gość na drugim (swoim) podsłuchuje na
    przykład opiekunkę w domu czy coś podobnego przez cały dzień, więc
    minut by poszło sporo i sieci nie bardzo by się to opłacało więc
    wprowadzili te 120 minut dla takich kombinatorów.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-06-14 19:33:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message

> [...]
    > minut by poszło sporo i sieci nie bardzo by się to opłacało więc
    > wprowadzili te 120 minut dla takich kombinatorów.

    No ale to chyba odstraszy tylko kiepskich kombinatorów bo mi już
    w 5 sekund wpadł do głowy sposób na to aby to obejść: Zdalny Pulpit :-)

  • 10. Data: 2014-06-15 00:00:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 14 Jun 2014 14:36:12 +0200 osobnik zwany dizel napisał:

> [...]
    > opiekunkę w domu czy coś podobnego przez cały dzień, więc minut by
    > poszło sporo i sieci nie bardzo by się to opłacało więc wprowadzili te

    i narażają się na pozwy sądowe? bzdura

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?