  • 1. Data: 2014-06-13 02:35:46
    Temat: Samsung SOLID
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy jakiś znawca telefonów Samsunga może mi powiedzieć jaki
    model telefonów tego producenta oznaczony był słowem SOLID?
    Z szybkiego googlania widzę że SOLID może być E2370, B2710
    C3350 a nawet jakieś z ekranem dotykowym na aukcjach widziałem
    tym słowem oznaczone... Co jest grane? Ile było modeli SOLID? :-)

  • 2. Data: 2014-06-13 09:20:20
    Temat: Re: Samsung SOLID
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

> [...]
    > C3350 a nawet jakieś z ekranem dotykowym na aukcjach widziałem
    > tym słowem oznaczone... Co jest grane? Ile było modeli SOLID? :-)

    Solid nie jest nazwą modelu, tylko serii, doprecyzowaniem jej przeznaczenia.
    Tak jak Galaxy, Active, itp.

    Wiwo

  • 3. Data: 2014-06-13 09:40:24
    Od: dizel <x...@x...xx>