  • 11. Data: 2013-11-23 18:27:38
    Temat: Re: zagadnienie
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    > E tam od razu w samotności. Więcej optymizmu. Jak się duża drużyna
    > rozpadnie, to z zawodników można porobić choćby czwórki brydżowe.
    >
    > Jarek

    Hehe.. fajnie powiedziane :-) Tyle, że koszt dobrania takiej "czwórki do
    brydża" może przewyższyć koszt zakupu nowych zawodników ;-)

    Choć z drugiej strony zakup paczki nowych akumulatorów z tej samej serii
    też niczego nie gwarantuje :-(

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 12. Data: 2013-11-23 18:54:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Kurczyk napisał:

    > Hehe.. fajnie powiedziane :-) Tyle, że koszt dobrania takiej "czwórki
    > do brydża" może przewyższyć koszt zakupu nowych zawodników ;-)

    Gdzie te koszty, w czym trudność? Jeśli w UPS-ie pracowało od nowości
    16 akumulatorów w szeregu, to bez żadnej licytacji można brać dowolne
    czwórki i oddelegować do pracy przy napięciu 48V.

    > Choć z drugiej strony zakup paczki nowych akumulatorów z tej samej
    > serii też niczego nie gwarantuje :-(

    W ogóle nowe akumulatory niczego nie gwarantują. Opisałem konkretny
    przypadek UPS-a kupionego razem z fabryką UPS-ów. Jeden się tam ostał.
    A dokumentacji żadnej. Chodził jakoś, ale akumulatory były wiekowe.
    Więc kupiłem nowe. No i teraz mam sprawne akumulatory, ale ten UPS
    działa tak, że trudno na nim polegać. Więc pewnie w końcu wydam nakaz
    rozwiązania zgromadzenia.

    --
    Jarek