  • 1. Data: 2013-11-18 22:59:10
    Temat: Ciekawostka, Steampunkowa broń
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    Taka ciekawostka, wiem nie ta grupa, Roman wybacz.

    http://video.interia.pl/obejrzyj,film,138783,sortuj,
    ,st,,pozycja,14,Steampunkowa_bro%C5%84

  • 2. Data: 2013-11-18 23:14:44
    Temat: Re: Ciekawostka, Steampunkowa broń
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    bobofrut napisał:

    > Taka ciekawostka, wiem nie ta grupa, Roman wybacz.
    >
    > http://video.interia.pl/obejrzyj,film,138783,sortuj,
    ,st,,pozycja,14,Steampunkowa_bro%C5%84

    Ten cały steampunk jest wtórny. Wie o tym każdy, kto widział moje notatki
    z liceum czy ze studiów (lata '70 i '80) ze schematami i rysunkami
    doświadczeń, z tymi wszystkimi termometrami, woltomierzami, amperomierzami,
    rurkami, kranikami, zaciskami, przewodami...

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2013-11-19 10:15:12
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-11-18 23:14, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > doświadczeń, z tymi wszystkimi termometrami, woltomierzami, amperomierzami,
    > rurkami, kranikami, zaciskami, przewodami...

    Steampunk opiera sie bardziej na konstrukcjach mechanicznych niz
    elektrycznych. Co do wtornosci - steampunk w oczywisty sposob odnosi
    sie do wiktorianskiej epoki przemyslowej. Twoje rysunki, przyrzady i
    konstrukcje z pewnoscia rowniez do czegos musza sie odnosic ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2013-11-19 10:57:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    elmer radi radisson napisał:

> [...]
    > sie do wiktorianskiej epoki przemyslowej. Twoje rysunki, przyrzady i
    > konstrukcje z pewnoscia rowniez do czegos musza sie odnosic ;)

    Toć mówię, ze trzeba było widzieć. Inaczej nie ma o czym gadać.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2013-11-19 11:49:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-11-19 10:57, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Toć mówię, ze trzeba było widzieć. Inaczej nie ma o czym gadać.

    Napewno byloby fajnie. Tak czy siak, wszystko to pochodna czegos,
    a to na czym bazuje steampunk i wyrazne okreslenie do czego sie odnosi
    jest zwyczajnie fundamentem tej estetyki. Mysle, ze dosc bylo poczytac
    Juliusza Verne :).

    --

    memento lorem ipsum