  • Data: 2015-09-21 09:07:06
    Temat: zagadka - dziwny dźwięk spod maski
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj odebrałem sharana 1,9tdi od mechanika, który zmieniał mi komplet
    sprzęgła. Auto przyjechało do mnie od niego i było już ciepłe.
    Zrobiłem rundę po okolicy, wszystko grało.
    Dosyć mocno go cisnąłem. Chciałem go wkręcić na obroty więc jechałem na
    trójce w zasadzie cały czas. Obroty 3-4 tys.

    Po ok. 10km zaczął się spod maski wydobywać głośny metaliczny dźwięk.
    Opisać go można tak jakby wysypywać na blachę ziarna ryżu ;-)
    Mocy jakby nie ubyło, choć mam wrażenie, że auto nie ciągnęło już przed
    tym dźwiękiem po przekroczeniu 3tys. obr.
    W międzyczasie zatrzymałem się, otworzyłem maskę, zajrzałem pod spód -
    poza dźwiękiem innych objawów nie było.
    Trwało to może 4 minuty po czym zaczęło cichnąć i po kilkunastu sek.
    wróciło do normy.

    Ot taka zagadka - co to mogło byc??

    --
    Pozdr.