  • 21. Data: 2010-11-12 09:00:24
    Temat: Re: z innej beczki ;-)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości
    news:ibh508$rja$1@inews.gazeta.pl...
    > Pewnego ślicznego dnia Kuba (aka cita) dokonał/a produkcji posta :

    > Ja bym jeżdżiła, ale nie mam naklejki, bo się mi zużyła na poprzednich
    > samochodach :)

    w Poznaniu moge poczęstować.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2010-11-12 09:03:02
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Ja nie :-(
    Moja naklejka odjechała z Xantią a było to lat temu z osiem cirkaebałt....
    Druga naklejka (a były to naklejki pierwszoedycyjne!!) jest gdzieś w jakiejś
    książce.
    Tylko co to za książka i gdzie ona jest - nie pamiętam :-(

  • 23. Data: 2010-11-12 11:15:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-11 12:52, *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Mirek - srebrna Vectra w okolicach Gliwic + GOP

    Szarojasnozłota ;) (a dokładniej Pannacotta)
    GOP + (ostatnio rzadziej) Lubelskie, czasem DC

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2010-11-12 12:01:20
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mirek Ptak napisał:
    > Dnia 2010-11-11 12:52, *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Szarojasnozłota ;) (a dokładniej Pannacotta)
    Czy Ty jestes kobieta, ze znasz tak zlozone nazwy kolorow? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 25. Data: 2010-11-12 16:44:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-12 12:01, *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Czy Ty jestes kobieta, ze znasz tak zlozone nazwy kolorow? :-)

    Nie, ale akurat kolory i farby to moja praca :)

  • 26. Data: 2010-11-12 19:37:38
    Od: MrJiNks <m...@b...com>

    W dniu 2010-11-11 21:34, glang pisze:

    > o matko myslałem że na środkowym dzikim wschodzie tylko ja :)
    > Dodge Journey złoty - Chełm, Lublin i okolice
    > pzdr
    > GL

    Hashha, taa, wschód to już inny kraj, dobrze, że naklejki
    mamy te same co reszta świata;].

    JiNx

  • 27. Data: 2010-11-12 19:42:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Nov 2010 12:40:47 +0100 osobnik zwany Michał
    \"HoMMeR\" Paszek wystukał:

    > Warszawa: Jerzu pomarańczony Renault Master
    > Warszawa: Axel srebrno-beżowa Vectra

    w DC to i ja czarnym Mondeo hatchback niby z azjatyckiej strony ale
    częściej do zobaczenia po warszawskiej stronie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2010-11-12 21:56:15
    Od: "marthen" <m...@o...pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:
    > Marthen - butelkowa Miata/granatowe A3 i chyba Yaris Agi a ostatnio
    > wozek coreczki - Tychy + GOP :-)

    Korekta - wózek i Yaris - jeżdżą incognito.
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 29. Data: 2010-11-12 22:29:17
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Czy Ty jestes kobieta, ze znasz tak zlozone nazwy kolorow? :-)

    Obejrzyj sobie, ile bylo "srebrnych" kolorow Vectry C, to tez bedziesz znal
    ;-P

    --
    Axel
    Vectra C 2.2 srebrno-zlota (a wedlug fabryki szary olive, mica ;-) - zderzak

  • 30. Data: 2010-11-13 09:08:42
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 11 Lis, 18:15, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2010-11-11 14:03, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >
    > Jurand Kraków - ostatnio granatowa Foka

    Jurand oklejony? Chyba kpisz :P Od czasów tej Foki była już inna Foka,
    ze dwa V50, X-Type, a teraz chyba Corolla :D

    A co do Ewy, to wiem, że sprzedała Renówkę, ale chyba jeszcze nic nie
    kupiła.

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95