  • 381. Data: 2011-10-02 11:47:58
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-02 11:27, megrims pisze:

    > Lepiej dla ogółu, aby to auto zostało naprawione w ASO za
    > ca 150.000 niż przez kazia w stodole za 50.000. Wariant z kaziem
    > nastąpi, gdy TU podejmie decyzje o szkodzie całkowitej.
    >
    > Ale ja tym autem już nie chce jeździć.
    > http://imageshack.us/photo/my-images/842/img4185b.jp
    g/
    Nie ma sprawy, a ile chcesz za nie w takim stanie?

    Ja nadal twierdzę że to (dla tego auta!) lekkie draśnięcie, co innego
    jakbyś matizem przy tej prędkości tak zapikował, ale tutaj nie ma nic
    strasznego, przynajmniej z punktu widzenia mechaniki pojazdu, choć
    finansowo to może być kosztownie z okazji że każdy dupersznit plastikowy
    i kawałek wężyka kosztuje pińcet bo to AMG i nic nie pasuje, a "kazio ze
    stodoły" dorobi z dętki i kolanka od zlewu...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 382. Data: 2011-10-02 11:56:38
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-02 09:20, Pa_blo pisze:

    > Policzyc ile klatek trwalo otwarcie poduszki i zmierzyc odleglosc na
    > ulicy...
    otwarcie poduszki = poniżej jednej klatki. I jaki z tego wniosek?

    > Policzyc ile klatek trwalo przemierzenie zmierzonej odleglosci i po
    > sprawie.
    Tylko w obliczeniach jeszcze uwzględnij nieliniowość obiektywu
    rejestratora - skoro ma taki szeroki kąt i zniekształca znacznie (czyli
    też zniekształca pomiar odległości na obrazie, a jak odległości - to i
    prędkości), to zależnie od pozycji na obrazie - wrażenie prędkości
    będzie zupełnie inne. To co na środku - bedzie poruszało się wolno, a to
    co po bokach - bardzo szybko. W normalnej sytuacji (przy braku
    zniekształceń obiektywu) zależność jest liniowa, ale przy obiektywie
    typu "rybie oko" nie - i wyznacz tu jak się ma...
    Aby o czymkolwiek móc wnioskować, musiałbyś porównywać obiekty w
    dokładnie tym samym punkcie obrazu, a tutaj ciężko bo wszystko się
    przesuwa - kamera nie była centralnie i ustawiona na wprost

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 383. Data: 2011-10-02 11:59:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-02 11:33, MZ pisze:
    g/

    > Eeeeetam, draśnięcie, błotnik, pas, nadkole..wielkie mi co :]
    > A tak serio to już Ci się nie dziwię - na poprzednich fotkach wyglądało
    > to jednak znacznie lepiej. Jak już naprawią to chyba "mobile.ru" czy
    > coś w ten deseń.

    maska aluminiowa 4500
    reflektor jeden 5500
    komplet chłodnic 15000

    Się uzbiera

  • 384. Data: 2011-10-02 12:31:46
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    > Takiej, że towar po spadnięciu z ciężarówki zatrzymuje się od razu w
    > miejscu? Nie, nie wyobrażam sobie tego.

    Unaocznię Ci to człowieku z deficytami wyobraźni:
    http://www.youtube.com/watch?v=UjSeZMrk_00
    http://www.youtube.com/watch?v=ZB991TrdRmk

    Snopek siana zamień sobie na konstrukcję stalową/cokolwiek z betonu.
    Może także spaść do tyłu, a nie w bok. Jesteś w stanie sobie to _wyobrazić_?

    A tu masz przykład z mojej okolicy:
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Koparka-uderzyla
    -w-wiadukt-Prawie-doba-usuwania-skutkow-wypadku-n445
    46.html

    m.

  • 385. Data: 2011-10-02 12:46:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 12:31:46 +0200 osobnik zwany Marek Giżyński
    wystukał:

    > Unaocznię Ci to człowieku z deficytami wyobraźni:
    > http://www.youtube.com/watch?v=UjSeZMrk_00

    i jakoś wypadający towar nie zatrzymał się w miejscu.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 386. Data: 2011-10-02 12:49:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-02 11:47, BartekK pisze:

> [...]
    > i kawałek wężyka kosztuje pińcet bo to AMG i nic nie pasuje, a "kazio ze
    > stodoły" dorobi z dętki i kolanka od zlewu...

    Tylne drzwi przed uderzeniem były równo z błotnikiem. Teraz odstają
    na 2 mm. I to zarówno lewe jak i prawe. Drzwi kierowcy się bardzo ciężko
    zamykają.

    IMO konstrukcja auta została naruszona. Żeby to było C200 CDI to pewnie
    nie było by strachu. Ale to szybkie i mocne auto, do latania bokami
    i szybkiego pokonywania zakrętów. Ja tam bym się bał.

  • 387. Data: 2011-10-02 13:05:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Sunday, October 2, 2011, 12:49:13 PM, you wrote:

    [...]

    > IMO konstrukcja auta została naruszona. Żeby to było C200 CDI to pewnie
    > nie było by strachu. Ale to szybkie i mocne auto, do latania bokami
    > i szybkiego pokonywania zakrętów. Ja tam bym się bał.

    No to przestań latać bokami i szybko pokonywać zakręty - nie będziesz
    się musiał bać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 388. Data: 2011-10-02 13:13:41
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > No to przestań latać bokami i szybko pokonywać zakręty - nie będziesz

    I dlatego właśnie nie jest już potrzebne C63AMG. Wystarczy C200 CDI,
    A4 2.0 TDI, 320d.

  • 389. Data: 2011-10-02 13:20:24
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    W dniu 2011-10-02 12:46, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 12:31:46 +0200 osobnik zwany Marek Giżyński
    > wystukał:

    > i jakoś wypadający towar nie zatrzymał się w miejscu.

    Jeśli jesteśmy tacy czepialscy - wanna wywrotki jak najbardziej
    zatrzymała się w miejscu momnetalnie - lepiej?

    m.

  • 390. Data: 2011-10-02 13:21:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-02, Marek Giżyński <_...@g...pl> wrote:

    > Unaocznię Ci to człowieku z deficytami wyobraźni:

    Zanim wkleisz to obejrzyj.

    > http://www.youtube.com/watch?v=UjSeZMrk_00

    No, spadło i się poturało do przodu. Nie zatrzymało się w miejscu.

    > http://www.youtube.com/watch?v=ZB991TrdRmk

    A po cholerę to wkleiłeś to naprawdę nie mam pojęcia.

    > Snopek siana zamień sobie na konstrukcję stalową/cokolwiek z betonu.
    > Może także spaść do tyłu, a nie w bok. Jesteś w stanie sobie to _wyobrazić_?

    Nie, nie może.

    Krzysiek Kiełczewski