    From: Przemek V <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: z Warszawy do Włoch
    Date: Tue, 24 May 2011 14:15:30 -0700 (PDT)

    wiadomościnews:irek2b$nur$4@news.net.icm.edu.pl...

    > Za wiele to mi nie pomogłeś jeżeli chodzi o jazdę do Włoch.
    > Z ortografią taż mi niestety nie pomożesz, trud twój daramny, panie w
    > podstawóce probowała pani w zawodóce już nie probowała. Ale jakoś sobie w
    > życiu radzę.
    > Jak byś widział gdzie po trasie można spodzować się korków to napisz, jak
    > nie do daruj sobie

    Ja do Toskanii preferuję trasę przez Cieszyn, potem przed samym Brnem
    skręt na autostradę do Bratysławy, Breclav, Wiedeń obwodnicą wschodnią
    stroną i Graz, Klagenfurt, Udine, Wenecja, Bologna, Florencja. Unikasz
    tłumów zachodnioeuropejczyków walących na południe przez przełęcz
    Brenner i gęsto jest tylko na odcinku zjazd z A13 na A4 -do Padwy
    gdzie jedzie się w sznurze Holendrów i Szwajcarów podążających na
    Bałkany z prędkościami typu 80-110 km/h.

    Inni tutaj wolą z Cieszyna przez Słowację i na południe od Wiednia
    wpadać na autostradę do Graz. Gdybyś jechał o porze takiej, że w
    Wiedeń uderzysz np w piątek późnym popołudniem to najlepiej wybrać
    trasę słowacką. W niedziele przejeżdża się przez Wiedeń luksusowo. Nie
    wiem jak w wariancie słowackim wypada odcinek Cieszyn-Żylina i
    Parndorf-Eisenstadt (na południe od Wiednia zanim dobije się do
    autostrady)? Czy tam już jest jakaś droga szybkeigo ruchu bo kiedyś
    tylko dawało się dojechać do autostrady Wiedeń-Budapeszt a dalej
    jechało się bocznymi drogami?

    Uważać na Polizei w Austrii. Mnie wyłowili ze sznuru samochodów na
    austriackich blachach gdzie wszyscy jechali ok. 120 km/h i pokazali
    150 na 100 na laserowym ustrojstwie bez jakiegokolwiek oznaczenia
    czasu pomiaru. Temu od pomiaru ręka się tak trzęsła, że nie trafiłby
    tym laserem z 50 metrów w transatlantyk. Tuż przede mną bawili się z
    Czechami w nowej S-Klasie. Taki podatek od jazdy lepszym samochodem
    niż ma CK policaj - 200 EUR płatne kartą.