  • 81. Data: 2009-01-18 19:17:13
    Temat: Re: x-sync 1/8000 z lampą studyjną? To możliwe
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > No to raczej jest niemozliwe. Fotocela kluczuje obwód wyzwalania palnika
    > ksenonowego, a nie obwód zasilajacy błysk.

    No to się pali ciągle. I to by się zgadzało, bo ruchu za bardzo nie
    zamrozisz studyjną tak jak ''zwykłą''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 82. Data: 2009-01-18 19:44:17
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 12:38:22 +0100, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Wyzwalanie palnika ksenonowego nastepuje "zboczem" a nie "poziomem"

    No to trzeba szybko i wielokrotnie zboczyć ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 83. Data: 2009-01-18 20:35:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-18 19:23:06 +0100, "tompac" <t...@a...pl> said:

    > A co to jest histogram? ;)

    Na tej grupie zdjęcie bez histogramu i exifa, to nie zdjęcie :D
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2009-01-18 20:37:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-18 18:08:08 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> said:

    > Obowiazku nie ma, ale fajnie jest IMO użyć calej dynamiki pliku, czyli
    > od 0 do 255.

    I z zamglonego świtu, zrobić słoneczne południe?

  • 85. Data: 2009-01-18 20:37:29
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > Na tej grupie zdjęcie bez histogramu i exifa, to nie zdjęcie :D

    A czy zdjęcie bez exif'a to juz fotografia? ;)

  • 86. Data: 2009-01-18 20:59:42
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    JA wrote:

    > I z zamglonego świtu, zrobić słoneczne południe?

    Umiesz czytać? Napisałem wyraznie "Sprawdza sie to w wiekszosci ujec ;-)",
    nie na pisałem, że zawsze...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 87. Data: 2009-01-18 21:02:51
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    tompac wrote:

    > Jako domorosły twórca bardziej zdaję się na swoje subiektywne
    > odczucia niż cyfetki i wykresy, zdecydowanie bardziej gustuje w
    > obrazach ciemniejszych niz jasnych, wolę szarą "biel" niż białe
    > plamy, dlatego nie jest celem w samym sobie dla mnie rozciaganie
    > histogramu na całej skali.

    Sztuka polega zeby nie bylo ani szarych bieli ani białych plam :)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 88. Data: 2009-01-18 21:10:09
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Jan 2009 05:54:09 +0100, Radio Erewan napisał(a):

    > Proszę posiadaczy innych lamp studyjnych o sprawdzenie tego dziwacznego
    > efektu. Conikowi udaje się uzyskać coś (choć z pewnymi problemami) z
    > d700/sb900 plus lampa nie wiem jaka.

    Ciekawie dzieje się na Cyberfoto. Nie mam niestety lampy systemowej Nikona,
    ale wygląda na to, że nie da się włączyć HS w trybie M?
    http://www.cyberfoto.pl/studio-fotograficzne/98337-x
    -sync-1-8000-a.htm

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 89. Data: 2009-01-18 21:31:30
    Od: conik <c...@i...pl>

    Radio Erewan pisze:

    > Ciekawie dzieje się na Cyberfoto. Nie mam niestety lampy systemowej Nikona,
    > ale wygląda na to, że nie da się włączyć HS w trybie M?
> [...]
    hm....mam lampe w manualu i pokazuje FP....teraz nie wiem czy to fp
    dziala bo wlaczone w body a lampa tylko ten fakt sygnalizuje czy
    faktycznie jest wlaczone

  • 90. Data: 2009-01-18 21:37:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-18 21:37:29 +0100, "tompac" <t...@a...pl> said:

    > A czy zdjęcie bez exif'a to juz fotografia? ;)

    Tak, a na barycie to fotogram.
    :D