  • 1. Data: 2009-01-16 21:57:57
    Temat: Mroczek - książka o fotografowaniu
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Witam,

    Dla poszukujacych dobrej literatury o technice fotografii mam dobrą
    wiadomość - dzisiaj w krakowskim Empiku (galeria Kazimierz) widziałem
    nowe, uaktualnione wydanie rzeczonej pozycji.
    Kosztuje około 60 zeta, wydana w twardej oprawie przez
    wyd. Helios.

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 2. Data: 2009-01-16 22:13:32
    Temat: Re: Mroczek - książka o fotografowaniu
    Od: zuraw <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 22:57:57 +0100, ZbyszekK napisał(a):

    > wyd. Helios.

    chyba Helion?

    --
    www.nasztorun.pl

    http://www.lastfm.pl/user/zuraw/

  • 3. Data: 2009-01-16 22:36:20
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Dla poszukujacych dobrej literatury o technice fotografii mam dobrą
    > wiadomość - dzisiaj w krakowskim Empiku (galeria Kazimierz) widziałem
    > nowe, uaktualnione wydanie rzeczonej pozycji.

    Racja.
    Oprócz tego pojawiła się bardzo ciekawa seria "Warsztaty Fotograficzne":
    - Fotografowanie dzieci
    - Kompozycja
    - Ekspozycja
    - Oświetlenie
    - Zdjęcia makro

    każda pozycja innego autora, ale przeglądając po jednym rozdziale z
    każdej książki na stronie helion.pl odnoszę wrażenie że są napisane
    dokładnie w stylistyce Mroczkowgo bestsellera i zawierają naprawdę fajne
    informacje dla średniozaawansowanych. Tylko trochę ta cena jest spora...

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 4. Data: 2009-01-16 22:39:44
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    ZbyszekK napisał:
    > dzisiaj w krakowskim Empiku (galeria Kazimierz) widziałem
    > nowe, uaktualnione wydanie rzeczonej pozycji.

    Chyba każdy, kto chciał mieć tę książkę, już ją zdążył namierzyć. Ja od
    kilku dni ją sobie przeglądam, dostarczona została mi do domu za 63 złote.

    > wyd. Helios.

    :D

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2009-01-16 22:46:18
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "zuraw" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > chyba Helion?

    Jasne, sorry ;-)

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 6. Data: 2009-01-17 06:14:27
    Od: "Legar" <h...@e...pl>

    Jest książka Mroczka "Książka o fotografowaniu dzieci", wyd. Znak
    Co o niej sądzicie? Warto wydac 46 zł?

    Robert

  • 7. Data: 2009-01-17 07:36:09
    Od: Tom <T...@n...com>

    Legar wrote:
    > Jest książka Mroczka "Książka o fotografowaniu dzieci", wyd. Znak
    > Co o niej sądzicie? Warto wydac 46 zł?

    Pewnie warto bo lada chwila moga wycofac ze sprzedazy - wielu kojarzy fotografowanie
    dzieci z pedofilia...
    Tomek

  • 8. Data: 2009-01-17 08:32:06
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    EMPI pisze:

    Hej

> [...]

    > dokładnie w stylistyce Mroczkowgo bestsellera i zawierają naprawdę fajne
    > informacje dla średniozaawansowanych. Tylko trochę ta cena jest spora...

    Dostałem tą o fotografowaniu dzieci na urodziny ale to jest podstawczak
    a nie dla średnio zaawansowanych.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2009-01-17 09:57:59
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl>

    ZbyszekK pisze:
    > Użytkownik "zuraw" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne, sorry ;-)

    Hehe, podpada pod zboczenie... ;)

    --
    Paweł B.

  • 10. Data: 2009-01-17 14:48:39
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <gkr2e8$pnd$1@atlantis.news.neostrada.pl> Akarm napisał(a):

    > Chyba każdy, kto chciał mieć tę książkę, już ją zdążył namierzyć. Ja od
    > kilku dni ją sobie przeglądam, dostarczona została mi do domu za 63 złote.

    Przepłaciłeś. 52 z groszami plus jedna książka z "srebrnego koszyka" gratis.

    ;-)

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy