  • 1. Data: 2009-01-16 20:44:50
    Temat: Bańki na zdjęciach
    Od: b...@g...com

    Możecie mi powiedzieć, czy takie zdjęcia uzyskuje się pomocą programu
    graficznego, czy też na żywo.
    Chodzi o to czy fotograf zrobił zdjęcie z bańkami, czy też je dodał
    przy pomocy komputera.
    Przepraszam jeśli się jasno nie wyrażam, ale zdjęcia bardzo mi się
    podoba a na fotografii i komputerach za bardzo się nie znam a
    potrzebuję fotografa na ślub.

    Paweł

    ps. adres strony

    http://fotografiaslubna.warszawa.pl/modules/myalbum/
    photo.php?lid=103

  • 2. Data: 2009-01-16 21:02:57
    Temat: Re: Bańki na zdjęciach
    Od: Siwy <s...@o...usun.peel>

    Dnia 16-01-2009 o 21:44:50 <b...@g...com> napisał(a):

    > ps. adres strony
    >
    > http://fotografiaslubna.warszawa.pl/modules/myalbum/
    photo.php?lid=103

    Ta fotka to chyba jeden wielki fotomontaż, w tym klifem i morzem włącznie.

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 3. Data: 2009-01-16 21:20:31
    Od: q...@g...com

    On 16 Sty, 21:44, b...@g...com wrote:
> [...]
    > graficznego, czy też na żywo.
    > Chodzi o to czy fotograf zrobił zdjęcie z bańkami, czy też je dodał

    Banki? Mam ta opcje w Photoimpact, nawet ladniej wychodza;-))
    Pozdrawiam StaM

  • 4. Data: 2009-01-16 21:32:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Jan 2009 22:13:34 +0100, osobnik zwany AdamCCS
    wystukał:

    jak dla mnie ten efekt jest tragiczny.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2009-01-16 21:51:56
    Temat: Re: Banki na zdjeciach
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > jak dla mnie ten efekt jest tragiczny.

    a dla fotografa efektem jest wymierna korzyśc ekonomiczna i tragizm znika ;-)))

  • 6. Data: 2009-01-16 22:23:23
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Robert pisze:

    > a dla fotografa efektem jest wymierna korzyśc ekonomiczna i tragizm
    > znika ;-)))

    Nie znika. Co najwyzej nieco latwiej jest go przelknac. ;)
    Oczywiscie, jesli ten tragizm w ogole dostrzega, bo sa i tacy, co
    produkujac zdjecia za pomoca pluginow, sa zachwyceni swoim geniuszem. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2009-01-16 22:29:34
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 12:44:50 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

    > http://fotografiaslubna.warszawa.pl/modules/myalbum/
    photo.php?lid=103

    Ranyy, gdzie oni tych "młodych" teraz nie ciągną...
    Jakieś wagonownie, bańki ni z gruchy...
    Kuniec świata.
    A takie banieczki dorzuca programik, który mam do kamerki internetowej w
    laptoku HP.
    pzdr
    Piotr

  • 8. Data: 2009-01-16 22:58:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-16 21:44:50 +0100, b...@g...com said:

    > http://fotografiaslubna.warszawa.pl/modules/myalbum/
    photo.php?lid=103

    Niezła wioska.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-01-16 23:14:33
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    > jak dla mnie ten efekt jest tragiczny.

    To takie gadanie trochę bez sensu.
    Został zauważony i to już dużo.
    Baba też kutas do krzyża przytwierdziła i została zauważona.
    Wszystko zależy kto jaki cel sobie postawi.
    AdamCCS

  • 10. Data: 2009-01-16 23:44:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Piotr pisze:
    photo.php?lid=103

    > Ranyy, gdzie oni tych "młodych" teraz nie ciągną...
    > Jakieś wagonownie, bańki ni z gruchy...
    > Kuniec świata.

    Tak. Brakuje normalnego zdjęcia pary młodej na tle meblościanki i
    stylowego świętego obrazka w tle. Swoją drogą byłoby i oryginalnie i
    prawdziwie.

    To było pół żartem, a pół serio. Mam zdjęcia ze swojego ślubu i jakoś
    nie mogę się na nich identyfikować z fotografowanym otoczeniem
    (pomijając neutralne tematycznie "okoliczności przyrody").

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.