  • 101. Data: 2009-01-20 06:52:49
    Temat: Re: x-sync 1/8000 z lampą studyjną? To możliwe
    Od: "Jerzy" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Radio Erewan" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:124eudp3p1cuq.dlg@cdrom.pl...
    > http://www.fototv.pl/wideo/poradniki/x-sync-1-8000.h
    tml

    > Proszę posiadaczy innych lamp studyjnych o sprawdzenie tego dziwacznego
    > efektu. Conikowi udaje się uzyskać coś (choć z pewnymi problemami) z
    > d700/sb900 plus lampa nie wiem jaka.
    >
    > Pozdrawiam
    > --
    > Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

    Witam
    Też robiłem wczoraj testy.Aparaty to Canon 20D i 5D.Lamy Elfo(3) i
    chińskie(3).Wyzwalanie 550EX. Wszystko działa wyśmienicie.Mam tylko jedno
    dosyć ciekawe spostrzeżenie.Dlaczego przy czasie 1/8000 i ISO 100 widać
    palące się świetlówki.....?
    Więcej w exifie
    http://www.album.waw.pl/lampy/test1.jpg

    Jerzy
    __________________

  • 102. Data: 2009-01-20 07:29:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jerzy pisze:
    > Też robiłem wczoraj testy.Aparaty to Canon 20D i 5D.Lamy Elfo(3) i
    > chińskie(3).Wyzwalanie 550EX. Wszystko działa wyśmienicie.

    Czyli żadne czary, a wcześnie wyzwolona lampa z długim czasem świecenia.

    > Mam tylko jedno
    > dosyć ciekawe spostrzeżenie.Dlaczego przy czasie 1/8000 i ISO 100 widać
    > palące się świetlówki.....?

    Luminofor świetlówek dobiera się tak, by ''trzymał'' dłużej od
    częstotliwości sieci.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 103. Data: 2009-01-21 20:38:16
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Robert wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    > wiadomości news:gl2lsc$3eg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > zawiodłem się na Tobie, Mikołaju Tutaku, zajmujesz się błahymi
    > "trudnościami", a nie sztuką...

    Jakoś bedę z tym musiał życ.

    --
    pozdrawiam