  • 11. Data: 2010-12-22 14:06:10
    Temat: Re: wyłaczający sie laptop
    Od: MJ <j...@o...pl>

    > masowa bolączka hp pavilionów. Rozbieranie to koszmar więc pozostaje
    > odkurzacz dobrze ssący.

    Dlaczego koszmar jak się człowiek dobrze przyłoży to DV6000 można w
    około 15 min rozebrać

  • 12. Data: 2010-12-22 15:14:54
    Od: "onion" <o...@w...pl>

    > ostatnio laptop () zaczął mi nieco szwankować - minowanie w

    zarośnięte radiatory= brak pełnego przepływu powietrza

    rozebranie i czyszczenie - ostatnio coś takiego robiłem i byłem mocno
    zdziwiony, laptop z zewnątrz czyściutki a po rozebraniu dosłownie cm mata
    "filcu" z brudu między wentylatorem a radiatorem ograniczająca przepływ
    powietrza

  • 13. Data: 2010-12-22 21:01:12
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-12-22 12:27, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > by jeszcze bardziej zapchać?
    > dobrze zrobił wyciągnął syf odkurzaczem

    Jak masz dywanik przed radiatorem, i za wentylatorem to jak go
    wciagniesz przez malutki radiator? Łatwiej jest go chyba wdmuchnac do
    wentylatora zeby sie poszatkowal.

    I tak to jest tylko metoda na chwile, bez wyczysczenie dokladnego zaraz
    bedzie to samo.

  • 14. Data: 2010-12-22 22:55:25
    Od: z <z...@g...pl>

    MJ pisze:

    > Dlaczego koszmar jak się człowiek dobrze przyłoży to DV6000 można w
    > około 15 min rozebrać

    Pewnie że się da tylko że czasu mało a sprzęt na gwarancji. Jakiś opór
    odczuwam :-)
    Producenci nieźle kombinują.
    - Nie działa? Pewnie zakurzony. O czyszczeniu słyszałeś.
    - Zepsuty? Pewnie czyściłeś. Trzeba było nie rozbierać jak się nie umie.

  • 15. Data: 2010-12-23 09:01:46
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

> [...]
    > - Nie działa? Pewnie zakurzony. O czyszczeniu słyszałeś.
    > - Zepsuty? Pewnie czyściłeś. Trzeba było nie rozbierać jak się nie umie.

    Jest coś takiego jak gwarancja rozszerzona, dopłacasz z 300 lub 400 zł i
    gwarancja jest przedłużona na 3 lub 4 lata.
    W razie problemów sprzęt jest wymieniany a nie naprawiany.
    Nie trzeba od razu brać ale warto się spytać czy jest taka możliwość,
    będziemy mieli orientacje na ile producent przewidział działanie urządzenia.
    Może nie trzeba kupować w najtańszych sklepach tego samego produktu.
    Urządzenia są też tak projektowane by maksymalnie utrudnić samodzielną
    naprawę.

  • 16. Data: 2010-12-23 13:42:27
    Od: z <z...@g...pl>

    Roman pisze:
> [...]
    > Może nie trzeba kupować w najtańszych sklepach tego samego produktu.
    > Urządzenia są też tak projektowane by maksymalnie utrudnić samodzielną

    Ale jest podstawowe pytanie czy czyścić samemu (rozbierać) i czy to ma
    wpływ na gwarancje.
    Jak się domyślam serwis chciałby co pół roku brać kasę za normalną
    eksploatację sprzętu.
    1 roczny laptop działa ale nie tak cicho jak na początku. Czyszczenie
    odkurzaczem pomaga tylko trochę. Gdybym miał klapkę umożliwiającą
    dokładne wyczyszczenie nie byłoby tematu a i żywotność pewnie by była
    dłuższa.

  • 17. Data: 2010-12-23 13:54:00
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

> [...]
    > odkurzaczem pomaga tylko trochę. Gdybym miał klapkę umożliwiającą dokładne
    > wyczyszczenie nie byłoby tematu a i żywotność pewnie by była dłuższa.

    jak jest jeszcze na gwarancji to reklamować i to szybko, komputer ma działać
    normalnie.
    bawić się w naprawy to można puźniej, jak jest na gwarancji to tylko
    najwyżej przetrzeć delikatnie szmatką.

  • 18. Data: 2010-12-24 22:26:12
    Od: z <z...@g...pl>

    Roman pisze:

> [...]
    > normalnie.
    > bawić się w naprawy to można puźniej, jak jest na gwarancji to tylko

    Łatwo powiedzieć. Działa normalnie z tym samym systemem tylko że wg mnie
    (kluczowe słowo) wentylator wchodzi na wyższe obroty częściej niż to
    było na początku. Nie gram, nie piłuję sprzętu. Kombinowałem z
    ustawieniami zasilania ale nic nie wskórałem.
    Już widzę grymas na twarzy serwisanta z tekstem "Panie tak ma być. nie
    zawracaj głowy"

    Macie doświadczenia z serwisem della w takiej sytuacji?
    Normalnie to pofatygowałbym się ale oni podobno (jeszcze tego nie
    sprawdzałem) przychodzą do domu. I co 100 zł za bezpodstawne wezwanie?

  • 19. Data: 2010-12-25 16:13:22
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

> [...]
    > Normalnie to pofatygowałbym się ale oni podobno (jeszcze tego nie
    > sprawdzałem) przychodzą do domu. I co 100 zł za bezpodstawne wezwanie?

    Model Vostro 3700
    http://www1.euro.dell.com/pl/pl/firmiinstytucji/Note
    booki/vostro-3700/pd.aspx?refid=vostro-3700&cs=RC107
    8552&s=pad

    Model Studio 17
    http://www1.euro.dell.com/pl/pl/domowe/Notebooki/stu
    dio-1747/pd.aspx?refid=studio-1747&cs=pldhs1&s=dhs

    Firma Dell ma chyba najlepszy serwis w Polsce. Model Vostro 3700 jest to
    produkt dla biznesu i opis jaki serwis oferuje firma Dell jest w linku.
    Dla posiadacza modelu Studio w drugim linku kliknij na CZAT ZE SPECJALISTĄ
    lub tel. lub mail do firmy.
    Te notebooki troche kosztują i część ceny stanowi serwis.