  • 1. Data: 2010-12-21 12:42:12
    Temat: jak podpiąc matryce laptopa do peceta...
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Czy istnieje urządzenie które moge podpiąć pod karte grafiki, a z drugiej strony
    sama matryce od notebooka (40pin taśma) + zas. inwertera.
    W tej chwili mam laptopa rozkreconego i tam sobie sprawdzam inne matryce ale
    takie urzadzenie pod PC-ta było by wygodniejszym rozwiązaniem.

  • 2. Data: 2010-12-21 13:24:36
    Temat: Re: jak podpiąc matryce laptopa do peceta...
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ieq7ar$9ml$...@i...gazeta.pl,
    BETON <b...@m...pl> nastukał:
> [...]
    > inne
    > matryce ale takie urzadzenie pod PC-ta było by wygodniejszym

    nie ma ( w sensownej cenie), widziałem w necie roziązania tego problemu ale
    ilośc elektroniki i skomplikowanie układu przerastało nawet najbardziej
    wytrwałych i zdesperowanych.

    --
    VSS

  • 3. Data: 2010-12-30 05:24:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "VSS" <v...@g...pl> wrote in message news:ieq9qn$iau$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > ale ilośc elektroniki i skomplikowanie układu przerastało nawet
    > najbardziej wytrwałych i zdesperowanych.

    Chwila, a monitor LCD?