  • 1. Data: 2010-12-20 23:40:45
    Temat: ASUS P5AD2-E Deluxe / SATA Raid 1
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Czy kontroler Raid na płycie ASUS P5AD2-E Deluxe (Rev. 1.04) umożliwia
    utworzenie mirroru z wykorzystaniem dysków SATA?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-12-20 23:51:54
    Temat: Re: ASUS P5AD2-E Deluxe / SATA Raid 1
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy kontroler Raid na płycie ASUS P5AD2-E Deluxe (Rev. 1.04) umożliwia
    > utworzenie mirroru z wykorzystaniem dysków SATA?

    Na stronie Asusa piszą:

    4 xSATA 3 Gb/s ports Support RAID 0,1,0+1,
    ITER IDE RAID controller
    2 xInternal SATA 133/100/66 with JBOD, RAID 0, 1, 0+1 support

    Więc zapewne można.
    Krzysiek
    Gdybym umiał to sam bym przed sobą klękał!

  • 3. Data: 2010-12-22 11:11:19
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    bosskg pisze:

    > Więc zapewne można.

    Racja - nie spojrzałem, że w setupie włącza się w oddzielnych miejscach
    kontroler Intela ICH6R do SATA i w oddzielnym ITE8212F do PATA...

    Macierz Raid 1 jest, przeniosłem Acronisem backup całego dysku Win2k3
    Server, uzupełniłem loadera - OS odpala ale wywala BSOD. Rozumiem, że
    pora na "podrzucenie" stosownego sterownika Raid... Wspomagam się wersją
    live Windows XP z kompilacji Hiren's 10. Czy jest sposób na zrobienie
    tego spoza kontroli 2003 Server? Jaki?

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2010-12-23 13:59:49
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > XP z kompilacji Hiren's 10. Czy jest sposób na zrobienie tego spoza kontroli

    Ja sobie radziłem inaczej. Odpalałem w trybie ide na jednym dysku, dodawałem
    stery raid i potem dołączałem drugi dysk do macierzy. Całość chodziła na XP.