  • 1. Data: 2010-12-21 11:04:49
    Temat: Ceny laptopów - spadają?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Czy ktoś może śledził zmiany cen laptopów w ostatnim czasie?
    Mam wrażenie, że jak utrzymywały się na stałym poziomie przez ostani
    rok, może dwa, to mocno zaczęły spadać od jakiś 3 miesięcy.
    Jak się patrzy na najbardziej popularne modele (takie które są w wielu
    sklepach) na skąpcu, to można zaobserwować spadek ~10-15% przez ostatnie
    3-4 miesiące.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2010-12-21 12:58:40
    Temat: Re: Ceny laptopów - spadają?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > Jak się patrzy na najbardziej popularne modele (takie które są w wielu
    > sklepach) na skąpcu, to można zaobserwować spadek ~10-15% przez ostatnie

    Ciężko to tak naprawdę zaobserować, bo prawie nie ma modeli, które
    wytrzymują dłużej niż 6 miesięcy na rynku. Nowe odmiany pojawiają się bardzo
    szybko. Inne procesory, inna ilość pamięci, inny dysk itp.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2010-12-21 15:00:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-21 13:58, Użytkownik =Marcos= napisał:

    > Ciężko to tak naprawdę zaobserować, bo prawie nie ma modeli, które
    > wytrzymują dłużej niż 6 miesięcy na rynku. Nowe odmiany pojawiają się
    > bardzo szybko. Inne procesory, inna ilość pamięci, inny dysk itp.

    Dla obserwatora postronnego ceny laptopów z C2D spadły i to sporo
    więcej niż 10-15%, tyle że pokazały się lapki z prockami i3 i i5.
    To co pół roku lub dawniej było nowoczesnym laptopem z C2D
    dziś już nowoczesnym nie jest więc producent obniża cenę.