eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetwyłaczający sie laptopRe: wyłaczający sie laptop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wyłaczający sie laptop
    Date: Fri, 24 Dec 2010 23:26:12 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <if36m4$onu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1rvj8ogk7mzyy$.jg5qf5u9ln50.dlg@40tude.net>
    <4d1134c0$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
    <ies9ti$kga$1@inews.gazeta.pl>
    <7t9cl5f4vtxx$.1l6vhvn5kxtj6.dlg@40tude.net>
    <ieso72$cjb$1@inews.gazeta.pl> <iesqrt$mab$1@inews.gazeta.pl>
    <iet0ke$lna$1@news.task.gda.pl> <ietvku$arq$1@inews.gazeta.pl>
    <iev3hv$pbr$1@mx1.internetia.pl> <ievjkd$gj3$1@inews.gazeta.pl>
    <ievklb$1e9$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-63-131-11.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1293229572 25342 86.63.131.11 (24 Dec 2010 22:26:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Dec 2010 22:26:12 +0000 (UTC)
    X-User: zch280672
    X-Antivirus: avast! (VPS 101224-1, 2010-12-24), Outbound message
    In-Reply-To: <ievklb$1e9$1@mx1.internetia.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1186429
    [ ukryj nagłówki ]

    Roman pisze:

    > jak jest jeszcze na gwarancji to reklamować i to szybko, komputer ma działać
    > normalnie.
    > bawić się w naprawy to można puźniej, jak jest na gwarancji to tylko
    > najwyżej przetrzeć delikatnie szmatką.
    >
    >
    Łatwo powiedzieć. Działa normalnie z tym samym systemem tylko że wg mnie
    (kluczowe słowo) wentylator wchodzi na wyższe obroty częściej niż to
    było na początku. Nie gram, nie piłuję sprzętu. Kombinowałem z
    ustawieniami zasilania ale nic nie wskórałem.
    Już widzę grymas na twarzy serwisanta z tekstem "Panie tak ma być. nie
    zawracaj głowy"

    Macie doświadczenia z serwisem della w takiej sytuacji?
    Normalnie to pofatygowałbym się ale oni podobno (jeszcze tego nie
    sprawdzałem) przychodzą do domu. I co 100 zł za bezpodstawne wezwanie?

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: