  • 11. Data: 2009-10-21 17:13:15
    Temat: Re: wybor lustrzanki.
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > z czerwonym mam problem i jeszcze cos bylo nie pamietam teraz
    > ogolnie jakos dziwnie oddaje kolory fuji wczesniej mialem kompakty
    > canona i jakos tamta kolorystyka mi bardziej pasowala takie wrazenie..

    Hm... Mnie Fuji z profilem "standard" bardzo odpowiada na ten przyklad.
    Sa bardzo neutralne. Jesli wolisz zywe - zawsze mozesz zmienic profil.

    > pieniadze juz sa wydane teraz pytanie na co ewentualnie moge nic nie
    kupic
    > kasa przepada wiec darowanemu koniowi... i cos kupic musze

    Fenomen prawdziwy.

    Z reszta... Moim zdaniem - kup cokolwiek. Jesli nie zamierzasz ani
    zmieniac obiektywow, ani wydac wiecej niz 2000,- (z mala gorka)
    to na co bys sie nie zdecydowal - jakosc bedzie podobna.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 12. Data: 2009-10-21 18:37:32
    Od: Piotr Florczuk <o...@p...onet.pl>

    ert pisze:
    > Dzieki za odpowiedzi wiec
    > 1. aparat kupic musze jest zaplacone itd..
    > wiec chyba z hybrydy na hybryde sensu nie ma sie przesiadac?
    > bo chyba czeka mnie wtedy FinePix S100FS ?

    Moze FinePix S200EXR?

  • 13. Data: 2009-10-21 18:47:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Vituniu pisze:

    > Z reszta... Moim zdaniem - kup cokolwiek. Jesli nie zamierzasz ani
    > zmieniac obiektywow, ani wydac wiecej niz 2000,- (z mala gorka)
    > to na co bys sie nie zdecydowal - jakosc bedzie podobna.

    Nie zgadzam się. Po co rezygnować z czegoś takiego jak LV, skoro można
    to mieć. Niektóre aparaty entry-level tego nie mają. A np. Taki Olympus
    E-420(E-450) to ma i z dualkitem to nawet poniżej 2000zł, a pokryty
    zakres 28-300mm z koniecznością zmiany obiektywów w granicach
    ekwiwalentu 80mm (14-42mm + 40-150mm).
    Najtańszy Sony nie ma LV, tak samo Nikon 3000D to praktycznie to samo co
    D60, dopiero dużo droższy 5000D ma LV. W Canonie najtańszy entry-level
    ma LV, ale trochę kosztuje. Mowa oczywiście o C1000D - ok.1800zł ze
    zwykłym 18-55 i ponad 2300zł za 18-55IS (ceny podaję z cyfrowe.pl).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 14. Data: 2009-10-21 18:48:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Dodam jeszcze, że E-420 z kitowym obiektywem w trybie LV ostrzył
    porównywalnie do mojego Canona A640. Takie było przynajmniej moje
    odczucie - szybko nie było, ale nie na tyle wolno, żeby irytowało osobę
    przyzwyczajoną do szybkości ostrzenia w kompaktach.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 15. Data: 2009-10-22 06:19:44
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    tak jak myślałem - kupno lustrzanki daje natychmiastową poprawę
    zdjęć!!! A jaki prestiż!!!
    Tak trzymać!!!

    Pozdrawiam
    Les

    PS. Jak nie widać różnicy, to po co przepłacać??

  • 16. Data: 2009-10-22 06:58:44
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 21 Paź, 18:35, "ert" <e...@o...ed> wrote:

    > z czerwonym mam problem

    I ty myślisz, że mając lustrzankę to problem z czerwonym jak ręką
    odjął ..... Przypomina mi się piosenka Jana Kaczmarka .. Oj naiwny,
    naiwny ....

    > pieniadze juz sa wydane teraz pytanie na co ewentualnie

    Może rower ....

  • 17. Data: 2009-10-22 10:08:04
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Les pisze:
    > Witam,
    > tak jak myślałem - kupno lustrzanki daje natychmiastową poprawę
    > zdjęć!!! A jaki prestiż!!!
    > Tak trzymać!!!

    A gdzie ja mu cokolwiek takiego napisałem? Zaproponowałem moim zdaniem
    optymalny wybór przy limicie 2000zł i niechęci do dalszych inwestycji w
    sprzęt. Niestety w tej cenie nie zmieści się 18-200 + jakikolwiek nowy
    aparat. Człowiek szuka lustrzanki, nie moja sprawa, dlaczego tak na
    prawdę chce ją kupić.
    A poza tym - większość tu z nas niech się uderzy w pierś i przyzna
    szczerze przed sobą, że tak na prawdę kupili nowy aparat z chęci zmiany
    a nie potrzeby. Włącznie z niżej podpisanym.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 18. Data: 2009-10-22 11:05:43
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    to nie do Ciebie - to do autora wątku!

    MOIM ZDANIEM, bez sensu (jak nie głupotą) jest to, jak się zmienia
    kompakt na lustro i ma się to samo - na dodatek w domyśle, że nie
    będzie się rozbudowywać systemu.

    A co do zakupu lustra (JEDNAK) - jakiego wyboru pytający by nie
    zrobił, to i tak wybierze źle. Nie spotkałem jeszcze kogoś, kto
    kupiłby swoją pierwszą lustrzankę i był zadowolony. Największy szok
    jest po przejściu z jakiegoś małego kompakcika na lepsze lustro - źle
    naświetlone klatki i beznadziejne kolory, itp!!! - bo wszystko trzeba
    ustawiać, a nie włączyć program. Znam z autopsji (nie mojej).

    Pozdrawiam
    Les

  • 19. Data: 2009-10-22 11:37:57
    Od: John Smith <u...@e...net>

    http://encyklopedia.pwn.pl/lista.php?co=autopsja
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Autopsja

    --
    Mirek

  • 20. Data: 2009-10-22 11:43:06
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > http://encyklopedia.pwn.pl/lista.php?co=autopsja

    No przeciez dobrze napisal... Gdyby to byla jego autopsja, to pisali by
    najwyzej jego spadkobiercy... ;P

    MSPANC,
    Vituniu.