  • 1. Data: 2009-10-20 21:42:50
    Temat: wybor lustra..
    Od: "ert" <e...@o...ed>

    Witam aktualnie jestem posiadaczem Fuji FinePix S6500 fd juz ponad rok
    cos juz sobie popstrykalem itd i trafila sie okazja zakupu wiec mysle nad
    jakims lustrem
    kwota ~2000zl poprzegladalem poczytalem i mysle nad sony A200 do tego
    obiektyw cos
    ala fuji gdzie mam 28-300 i tak mysle nad Sony DT 18-200 lub Tamron AF
    18-200 lub Sigma 18-200 cos jeszcze?
    Chce kupic 1 obiektyw nie planuje rozwijania sprzetu itd poprostu mam okazje
    zmienic hybryde na jakies lustro wiec padlo na a200 ,zastosowanie czysto
    amatorskie itd co w tej kwocie razem z obiektywem
    zamiast a200 mozna jeszcze dostac ? nie musi byc nowy ale koniecznie fak.
    vat