  • 1. Data: 2015-06-17 22:04:21
    Temat: serwis lustrzanek Nikon w Warszawie ? (kalibracja, przegląd)
    Od: user <b...@d...com>

    Hej
    Czy ktoś może polecić nie koniecznie autoryzowany serwis gdzie zrobią mi
    solidnie przegląd lustrzanki oraz skalibrują dobrze obiektyw z puszką ?
    ile mniej więcej taka usługa może kosztować ? chodzi o Nikon D90 + kit
    18-105, najlepiej Warszawa lub bliskie okolice.

  • 2. Data: 2015-06-20 13:37:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-17 o 22:04, user pisze:
> [...]
    > ile mniej więcej taka usługa może kosztować ? chodzi o Nikon D90 + kit
    > 18-105, najlepiej Warszawa lub bliskie okolice.

    "Od zawsze" robił to Adam Bieniek. Jerozolimskie 115, na piętrze.
    Człowiek godny zaufania, robi za normalne pieniądze.

    Mam nadzieję, że jeszcze działa, ostatni raz byłem tam kilka lat temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-06-20 21:39:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > "Od zawsze" robił to Adam Bieniek. Jerozolimskie 115, na piętrze.
    > Człowiek godny zaufania, robi za normalne pieniądze.
    >
    > Mam nadzieję, że jeszcze działa, ostatni raz byłem tam kilka lat temu.

    Na czym ma polegac taki przeglad i kalibracja?

  • 4. Data: 2015-06-21 15:42:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <mm3jan$ovg$1@usenet.news.interia.pl>,
    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > "Od zawsze" robił to Adam Bieniek. Jerozolimskie 115, na piętrze.
    > Człowiek godny zaufania, robi za normalne pieniądze.
    >
    > Mam nadzieję, że jeszcze działa, ostatni raz byłem tam kilka lat temu.

    W tamtym raku dzialal.
    Tez polecam.
    --
    TA

  • 5. Data: 2015-06-22 20:38:41
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-06-20 o 13:37, Adam pisze:

    > "Od zawsze" robił to Adam Bieniek. Jerozolimskie 115, na piętrze.
    > Człowiek godny zaufania, robi za normalne pieniądze.
    >
    > Mam nadzieję, że jeszcze działa, ostatni raz byłem tam kilka lat temu.

    Super ! dzięki.

  • 6. Data: 2015-07-03 21:39:54
    Od: user <b...@d...com>

> [...]
    > ile mniej więcej taka usługa może kosztować ? chodzi o Nikon D90 + kit
    > 18-105, najlepiej Warszawa lub bliskie okolice.

    Potwierdzam super serwis :)

  • 7. Data: 2015-07-05 04:35:03
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-06-20 13:37, Adam wrote:
    [...]
> [...]
    > Człowiek godny zaufania, robi za normalne pieniądze.
    >
    > Mam nadzieję, że jeszcze działa, ostatni raz byłem tam kilka lat
    A czy ów tak polecany pan robi też Canony? Matrycę potrzebuję wyczyścić.
    Może ktoś ma jego nr telefonu?