  • 21. Data: 2016-09-13 11:48:44
    Temat: Re: włókno szklane - szczelne?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 13.09.2016 o 10:51, sirapacz pisze:

    > wlew możesz sobie wyciągnąć na tylny słupek przy klapie (jakiś wężyk i
    > króciec, do którego będziesz mógł założyć szybkozłączkę ogrodniczą.
    > Wyprowadz sobie coś z kolankiem 1/2cala na które będziesz w razie
    > potrzeby nakręcał króciec do szybkozłączki a na czas jazdy zrobisz sobie
    > maskownicę nakręcaną na to samo kolanko (jakaś nakrętka na 1/2).

    znalazłem jakiś wlew wody:
    https://sklep.klaja.pl/pl/p/Wlew-wody-Gniazdo-wody-/
    4337

    można by coś tego typu zastosować od zewnątrz

    > pod autem byłoby najlepiej. W doblo jest duuużo miejsca pod spodem na
    > takie zabawy, ale vito (przynajmniej na zdjeciach jakie widzialem) jest
    > jakby niższy i bardziej zabudowany więc nie wiem czy ci ten patent wyjdzie

    w boczkach mam faktycznie dużo miejsca, szczególnie w prawym gdzie wożę
    jakieś niepotrzebne dwa podnośniki czy klucz do kół ;)
    o miejsce pod spodem też się obawiam, bo już tam jest koło zapasowe, jak
    wrócę do domu to sprawdzę czy znajdzie się jakieś miejsce

    Łukasz

  • 22. Data: 2016-09-13 12:23:06
    Od: p...@g...com

    -- Ma to być pełnoprawny mikrokamper, to czego mi brakuje to prysznic

    to wlasnie rozwiazanie z kamperow budowanych m.in. na T3 czy T4

    P.

  • 23. Data: 2016-09-13 12:36:13
    Od: p...@g...com

    --na dachu odpada, tam ma się znaleźć solar do napędzania lodówki :)

    konstrukcja panelu solarnego to zazwyczaj plyta (prostopadloscian) o niewielkiej
    grubosci wiec nie ma problemu zeby pod nia umiescic zbiornik, mysle ze wejdzie
    spokojnie pod relingi jesli takowe sa ... z tym zbiornikiem w klapie beda tylko
    problemy lepiej popytaj na jakims dedykowanym forum na bank ktos juz przerabial temat

    P.

  • 24. Data: 2016-09-13 13:32:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > o miejsce pod spodem też się obawiam, bo już tam jest koło zapasowe, jak
    > wrócę do domu to sprawdzę czy znajdzie się jakieś miejsce

    też mam zapas pod samochodem i dlatego wlasnie tam duzo miejsca bo
    podloga bagaznika jest wysoko.
    Zwroc uwage z ktorej strony biegnie wężyk od spryskiwacza cobyś nie
    musiał ciągać wężyków zygzakiem:P

  • 25. Data: 2016-09-13 14:12:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.09.2016 o 09:52, sirapacz pisze:
    > http://allegro.pl/camelbak-zbiornik-na-wode-wojskowy
    -10l-buklak-i6471762068.html

    > https://www.aliexpress.com/item/20L-5-Gallons-Solar-
    Energy-Heated-PVC-Water-Camp-Shower-Bag-Outdoor-Camp
    ing-Travel-Hiking-Climbing/32397513735.html?spm=2114
    .01010208.3.233.e3ZTSG&ws_ab_test=searchweb201556_7,
    searchweb201602_5_10057_10056_10065_10068_10055_1005
    4_10069_10059_10058_10073_10017_10070_10060_10061_10
    052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_4&btsid=
    f6552a2f-c4aa-4385-97ba-c8aab3ac3efc

    > Linki se posklejaj:) może wlasnie takie torby beda ok? pojecia nie mam
    > jak to odporne na przecieranie jest i jak chcialbys tankowac taki
    > zbiornik z wodą.
    Też sobie myślę, że miękki worek/bukłak będzie tu optymalny.
    Zobacz jeszcze takie cudo - może się da zaadaptować (jedyne 12,50 zł)?
    http://jysk.pl/ogrod/materace-dmuchane/materace-dmuc
    hane/poduszka-dmuchana-velour-43x28x9cm?gclid=CKjdgo
    aojM8CFSTncgodTGEFHg
    Jacek

  • 26. Data: 2016-09-13 19:28:37
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 13.09.2016 o 12:36, p...@g...com pisze:
    > --na dachu odpada, tam ma się znaleźć solar do napędzania lodówki :)
    >
    > konstrukcja panelu solarnego to zazwyczaj plyta (prostopadloscian) o niewielkiej
    grubosci wiec nie ma problemu zeby pod nia umiescic zbiornik,

    pod nią? solar ma leżeć na dachu, po co mi skrzydło??

    mysle ze wejdzie spokojnie pod relingi jesli takowe sa ... z tym
    zbiornikiem w klapie beda tylko problemy

    oglądnąłem auto i w klapie będzie tylko słuchawka prysznica, zbiornik w
    nadkolu bo jest tam sporo miejsca którego nie wykorzystuję

    Łukasz

  • 27. Data: 2016-09-13 20:15:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-09-13 o 13:32, sirapacz pisze:

    > też mam zapas pod samochodem i dlatego wlasnie tam duzo miejsca bo
    > podloga bagaznika jest wysoko.
    > Zwroc uwage z ktorej strony biegnie wężyk od spryskiwacza cobyś nie
    > musiał ciągać wężyków zygzakiem:P

    A gdyby tak zainstalować dętki i do nich wlać wodę? trochę by się
    zmieniła trakcja, może opory, ale za to pewnie byłaby ciepła po krótkiej
    jeździe (od szczęk/tarcz hamulcowych). :-)
    T.

  • 28. Data: 2016-09-13 21:34:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.09.2016 o 19:50, ddddddddd pisze:

    > na myśl przyszło mi włókno szklane (czy jak to się nazywa) pokryte
    > żywicą - taki tam zestaw jak do łatania zderzaka. Będzie to szczelne

    w zasadzie - niewykonalne. tzn. da się zrobić jakieś pojemniki z włókna
    szklanego, nawet ze starego prześcieradła plus żywica, ale to będzie
    masakrycznie nierówne. o ile jakakolwiek obróbka na zewnątrz nie jest
    kłopotliwa (ale jest czasochłonna) to obróbka czegoś takiego wewnątrz -
    masakra. ja sobie nawet nie wyobrażam jak to chcesz zrobic. forma
    stratna jakaś, i wlanie żywicy która stanowiłaby warstwę powierzchniową
    i turlanie pojemnika? Jak masz inny pomysł - napisz. ja robiłem wiele
    form z żywicy, uchwyty na telefon, obudowy, ale zawsze ładną stroną była
    zewnętrzna. Mimo to, wychodziły raczej szkaradki, które należało pokryć
    czymś miłym dla oka. zobacz jak wygląda kask mococykowy. z zewnątrz -
    ideał. w środku - masakra.
    najlepiej byłoby zrobić bukłak. są takie gotowce, które możesz
    poupychać, nawet jak będą niepełne - będą działać. ja jednak proponuje
    inne rozwiązanie. spróbuj tam powtykać butelki pet. masz za darmo,
    jedyne co musisz zrobić to rurki. (ale to jest banalnie proste)

    ToMasz

  • 29. Data: 2016-09-15 01:04:34
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    znajdź najbliższego żeglarza ze starą łódką ;-)