  • 1. Data: 2016-09-12 23:38:23
    Temat: Gwarancje na samochody osobowe
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Powoli chyba przyjdzie czas na zmiane auta i zastanawiam sie nad nowym
    kompaktem. Termin raczej jeszcze dosc odlegly to sie zastanawiam na
    spokojnie uzywany vs nowy:) Jako, ze za nowym autem ma przemawiac spokoj
    i bezproblemowa eksploatacja to patrze sobie na okresy gwarancji
    producentow i wychodzi mi, ze najlepiej wypada KIA - 7 lat ale sporo
    wylaczen, Hyundai 5 lat, ewentualnie hybrydowa Toyota 5 lat. A reszta
    standardowe 2 lata. Z drugiej strony dluzsza gwarancja to potrzeba w
    praktyce robienia przegladow w ASO, ktore sa drozsze niz poza ASO. A
    moze inni producenci dodaja dodatkowe gwarancje za "drobna" oplata jak
    Opel na dodatkowe 2 lata.
    Niedawno sie przekonalem (chociaz nie moje auto), ze nawet gwarancja na
    uzywane auto potrafi nabywcy sporo oszczedzic wydatkow chociaz darmo nie
    jest...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2016-09-13 17:01:57
    Temat: Re: Gwarancje na samochody osobowe
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://tiny.pl/gwrmn

    Prawie nowy focus kosztuje 68 tys
    Roczny 58 tys
    To już trochę kasy na remont auta jest.

  • 3. Data: 2016-09-13 17:20:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-09-13 17:01, Bolko wrote:
    > http://tiny.pl/gwrmn
    >
    > Prawie nowy focus kosztuje 68 tys
    > Roczny 58 tys
    > To już trochę kasy na remont auta jest.

    Jestem tylko ciekaw, jaki jest powód sprzedaży rocznego samochodu. Jest
    tego w ofertach całkiem sporo.

    Piotr

  • 4. Data: 2016-09-13 17:55:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.09.2016 o 23:38, Marcin pisze:
> [...]
    > i bezproblemowa eksploatacja to patrze sobie na okresy gwarancji
    > producentow i wychodzi mi, ze najlepiej wypada KIA - 7 lat ale sporo

    Ale wyłączeń na okres 3-7 lat.
    Więc i tak gwarancja na pierwsze 3 lata taka sama jak gdzie indziej, a
    dodatkowa gwara na pozostałe lata to duży plus.

    > Hyundai 5 lat, ewentualnie hybrydowa Toyota 5 lat. A reszta
    > standardowe 2 lata.

    Dacia ma 3.
    Plus rozszerzenie do 5 kosztujące grosze.

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2016-09-13 19:26:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

    http://tiny.pl/gwrmn

    Prawie nowy focus kosztuje 68 tys
    Roczny 58 tys
    To już trochę kasy na remont auta jest.
    ---
    68 000 zł/68 000 km=1 zł/km -> -10 000 km -> -10 000 zł

  • 6. Data: 2016-09-13 19:27:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-09-13 o 17:20, Uncle Pete pisze:

    > Jestem tylko ciekaw, jaki jest powód sprzedaży rocznego samochodu. Jest
    > tego w ofertach całkiem sporo.

    W rocznych kompaktach można się doszukiwać jednego - aut z wypożyczalni.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2016-09-13 19:36:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 17:01 Bolko <s...@g...com> pisze:

    > http://tiny.pl/gwrmn
    >
    > Prawie nowy focus kosztuje 68 tys
    > Roczny 58 tys
    > To już trochę kasy na remont auta jest.

    Miałeś kiedyś auto od nowości? - ja miałem, jakoś nie mogę sobie wyobrazić
    sytuacji w której bym sprzedał swoje prawie nowe auto bez jakiś przygód.

    TG

  • 8. Data: 2016-09-13 19:40:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 23:38 Marcin <n...@n...com> pisze:

> [...]
    > Niedawno sie przekonalem (chociaz nie moje auto), ze nawet gwarancja na
    > uzywane auto potrafi nabywcy sporo oszczedzic wydatkow chociaz darmo nie

    Przeglądy w ASO nie muszą być drogie - ja jeżdżę na przeglądy ze swoimi
    materiałami, znacząco obniża to koszty przeglądu. Robię tak m.in. w
    przypadku Kia.

    TG

  • 9. Data: 2016-09-13 20:15:50
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > praktyce robienia przegladow w ASO, ktore sa drozsze niz poza ASO. A
    > moze inni producenci dodaja dodatkowe gwarancje za "drobna" oplata jak

    Ja głosuję za Kia, kupiłem nowe w 2011 roku (produkcja 2010). Bardzo
    trwałe, z elementów eksploatacyjnych wymieniłem klocki hamulcowe tył, i
    jeden łącznik stabilizatora też z tyłu. Reszta ciągle oryginalne.
    Przebieg właśnie przekroczył 131kkm. Na gwarancji parę drobiazgów
    naprawili bez gadania.
    Średnia cena przeglądu co 20kkm to ok. 700PLN z materiałami (DC).
    Pzdr
    Adam

  • 10. Data: 2016-09-13 20:20:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-09-2016 o 20:15, adam pisze:

> [...]
    > jeden łącznik stabilizatora też z tyłu. Reszta ciągle oryginalne.
    > Przebieg właśnie przekroczył 131kkm. Na gwarancji parę drobiazgów

    Miałem identyczne doświadczenia z Kia.
    Na drugim biegunie jest grupa Renault - za jaki model się nie weźmiesz,
    to przez 3 lata masz minimum kilkanaście wizyt gwarancyjnych w serwisie.

    > Średnia cena przeglądu co 20kkm to ok. 700PLN z materiałami (DC).

    Za połowę tej sumy też da się wykonać przegląd - sama robocizna.
    Niska cena za święty spokój na rok.

    ---
    Avast.