    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: włókno szklane - szczelne?
    Date: Tue, 13 Sep 2016 21:34:27 +0200

    W dniu 12.09.2016 o 19:50, ddddddddd pisze:

    > na myśl przyszło mi włókno szklane (czy jak to się nazywa) pokryte
    > żywicą - taki tam zestaw jak do łatania zderzaka. Będzie to szczelne

    w zasadzie - niewykonalne. tzn. da się zrobić jakieś pojemniki z włókna
    szklanego, nawet ze starego prześcieradła plus żywica, ale to będzie
    masakrycznie nierówne. o ile jakakolwiek obróbka na zewnątrz nie jest
    kłopotliwa (ale jest czasochłonna) to obróbka czegoś takiego wewnątrz -
    masakra. ja sobie nawet nie wyobrażam jak to chcesz zrobic. forma
    stratna jakaś, i wlanie żywicy która stanowiłaby warstwę powierzchniową
    i turlanie pojemnika? Jak masz inny pomysł - napisz. ja robiłem wiele
    form z żywicy, uchwyty na telefon, obudowy, ale zawsze ładną stroną była
    zewnętrzna. Mimo to, wychodziły raczej szkaradki, które należało pokryć
    czymś miłym dla oka. zobacz jak wygląda kask mococykowy. z zewnątrz -
    ideał. w środku - masakra.
    najlepiej byłoby zrobić bukłak. są takie gotowce, które możesz
    poupychać, nawet jak będą niepełne - będą działać. ja jednak proponuje
    inne rozwiązanie. spróbuj tam powtykać butelki pet. masz za darmo,
    jedyne co musisz zrobić to rurki. (ale to jest banalnie proste)

    ToMasz