-
21. Data: 2013-06-05 12:51:05
Temat: Re: wezly na A1
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello masti,
Wednesday, June 5, 2013, 12:40:15 PM, you wrote:
[...]
>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia. Pokazałem
>> Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie dobudowywano
>> dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z bezkolizyjnymi
>> zjazdami/wjazdami na autostradę.
> ale rozumiesz co sam piszesz?
> http://goo.gl/maps/x2kaR
> http://goo.gl/maps/shdhQ
> http://goo.gl/maps/VYB1u
> http://goo.gl/maps/z98xs
> a nawet dwa więcej:
> http://goo.gl/maps/5tXso
> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to
przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano.
Tylko jedno z tych skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową,
gdzie powinno się poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę.
Zamiast tego zrobili trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje
korki.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
22. Data: 2013-06-05 13:33:32
Temat: Re: wezly na A1
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:51:05 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:
> Hello masti,
>
> Wednesday, June 5, 2013, 12:40:15 PM, you wrote:
>
> [...]
>
>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z
>>> bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
>> ale rozumiesz co sam piszesz?
>> http://goo.gl/maps/x2kaR
>> http://goo.gl/maps/shdhQ
>> http://goo.gl/maps/VYB1u
>> http://goo.gl/maps/z98xs
>> a nawet dwa więcej:
>> http://goo.gl/maps/5tXso
>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
>
> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to przy
> starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano.
>
> Tylko jedno z tych skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie
> powinno się poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego
> zrobili trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
a były tam bramki?
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
23. Data: 2013-06-05 13:46:29
Temat: Re: wezly na A1
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello masti,
Wednesday, June 5, 2013, 1:33:32 PM, you wrote:
>>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
>>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
>>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z
>>>> bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
>>> ale rozumiesz co sam piszesz?
>>> http://goo.gl/maps/x2kaR
>>> http://goo.gl/maps/shdhQ
>>> http://goo.gl/maps/VYB1u
>>> http://goo.gl/maps/z98xs
>>> a nawet dwa więcej:
>>> http://goo.gl/maps/5tXso
>>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
>> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to przy
>> starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
>> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano.
>> Tylko jedno z tych skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie
>> powinno się poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego
>> zrobili trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
> a były tam bramki?
A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
jednej).
W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka
zamiast dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje
wątpliwości.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
24. Data: 2013-06-05 13:48:46
Temat: Re: wezly na A1
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 13:46:29 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:
> Hello masti,
>
> Wednesday, June 5, 2013, 1:33:32 PM, you wrote:
>
>>>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
>>>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
>>>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących
>>>>> z bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
>>>> ale rozumiesz co sam piszesz?
>>>> http://goo.gl/maps/x2kaR
>>>> http://goo.gl/maps/shdhQ
>>>> http://goo.gl/maps/VYB1u
>>>> http://goo.gl/maps/z98xs
>>>> a nawet dwa więcej:
>>>> http://goo.gl/maps/5tXso
>>>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
>>> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to
>>> przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
>>> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano. Tylko jedno z tych
>>> skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie powinno się
>>> poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego zrobili
>>> trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
>> a były tam bramki?
>
> A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
> dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
> jednej).
ale dopiero teraz napisłeś, że wiadukty tam były
> W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
> możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka zamiast
> dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje wątpliwości.
pytanie czy na dotyczasowych dało się zrobić budki? bo jak było za mało
miejsca to może i tak trzeba było przebudować
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
25. Data: 2013-06-05 14:00:27
Temat: Re: wezly na A1
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello masti,
Wednesday, June 5, 2013, 1:48:46 PM, you wrote:
>>>>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
>>>>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
>>>>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących
>>>>>> z bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
>>>>> ale rozumiesz co sam piszesz?
>>>>> http://goo.gl/maps/x2kaR
>>>>> http://goo.gl/maps/shdhQ
>>>>> http://goo.gl/maps/VYB1u
>>>>> http://goo.gl/maps/z98xs
>>>>> a nawet dwa więcej:
>>>>> http://goo.gl/maps/5tXso
>>>>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
>>>> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to
>>>> przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
>>>> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano. Tylko jedno z tych
>>>> skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie powinno się
>>>> poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego zrobili
>>>> trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
>>> a były tam bramki?
>> A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
>> dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
>> jednej).
> ale dopiero teraz napisłeś, że wiadukty tam były
Od samego początku piszę, że dodano wiadukty obok istniejących.
>> W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
>> możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka zamiast
>> dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje wątpliwości.
> pytanie czy na dotyczasowych dało się zrobić budki? bo jak było za mało
> miejsca to może i tak trzeba było przebudować
Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzaj
skrzyżowania - konieczne są długie dojazdy i zjazdy, żeby korków nie
robić. Różnicą jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
26. Data: 2013-06-05 15:52:17
Temat: Re: wezly na A1
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 14:00:27 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:
> Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzaj
> skrzyżowania - konieczne są długie dojazdy i zjazdy, żeby korków nie
> robić. Różnicą jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.
no właśnie niekoniecznie. na standardowym zjeździe z drogi zbudowanej
lata temu nie ma miejsca na bramki.
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
27. Data: 2013-06-05 17:01:23
Temat: Re: wezly na A1
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello masti,
Wednesday, June 5, 2013, 3:52:17 PM, you wrote:
>> Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzaj
>> skrzyżowania - konieczne są długie dojazdy i zjazdy, żeby korków nie
>> robić. Różnicą jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.
> no właśnie niekoniecznie. na standardowym zjeździe z drogi zbudowanej
> lata temu nie ma miejsca na bramki.
Ale ja Ci cały czas tłumaczę, że różnicą jest sam dodatkowy wiadukt i
budka. Jest oczywiste, że dojazdy i zjazdy wymagają zmian. A -
ponieważ chodzi o ich wydłużeniu już na poziomie gruntu, to jest to
mniej upierdliwe od budowy od zera dodatkowego wiaduktu z rampami.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
28. Data: 2013-06-05 18:29:12
Temat: Re: wezly na A1
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 5 Jun 2013 11:59:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello J.F.,
>>>> http://goo.gl/maps/x2kaR [...]
>>> a jak inaczej chciałbyś te drogi połączyć? zamiast trąbki musiąłbyś
>>> zrobić pełną koniczynkę czyli kilka wiaduktów więcej.
>> Jak kilka ? Koniczynka to jeden wiadukt.
>> Tylko bramek trzeba wtedy duzo.
>> Koniczynka ma swoje wady, ale widac u nas budka drozsza niz wiadukt
>> :-)
>
> Na skrzyżowaniach z wojewódzkimi nawet koniczynka to za dużo.
> Uproszczona półkoniczynka i dwie budki zamiast jednej.
O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie.
Nie zasluguja, krajowek wystarczy.
Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz.
J.
-
29. Data: 2013-06-05 19:28:42
Temat: Re: wezly na A1
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:56:32 +0000 (UTC), masti napisał(a):
> Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 11:50:01 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:
>>> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:As-tr%C4%85bk
a-lewa.svg tyle, że
>>> u nas zwykle to co jest góra-dół ma na górze rondo i ciąg dalszy drogi.
>>
>> Nie ma, bo na ustniku trabki budujemy bramki :-) Droga biegnie obok,
>> drugim wiaduktem, wiec strasznie mnie interesuje gdzie ta oszczednosc
>
> wolałbyś bramki na autostradzie?
> Pomijam, że ja wolałbym bez bramek.
Winietki, transpondery ?
Pomijam ze uwazam iz w paliwie place wystarczajaco duzo :-)
Ale bramki mozna ustawic na drogach dojazdach ... tylko wlasnie aby je
zgrupowac, dokladamy drugi wiadukt. Czysty zysk z tych oplat za
autostrady :-P
>>>> P.S. Ile kosztuje wiadukt ? Drogie te bramki :-)
>>> wiadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdę to gigantyczne
>>> koszty związane są z przewożeniem ogromnych mas ziemi, która najpierw
>>> trzeba wywieźć a potem przywieźć odpowiednią
>>
>> A nie betony i stal ? bo zawsze mozna zrobic na slupach ...
>
> a jak to połaczysz z drogą na gruncie?
Normalnie - na slupach coraz mniejszej wysokosci.
> http://www.zbm.home.pl/a1stryk/?tydzien-27-2011,211#
> http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=11203
7&page=505
>
> przyjrzyj się jak dużo trzeba dosypać na połączeniu z wiaduktem. Ładnie
> to widać zwłaszcza na skyscraperze
Niestety, zdjecia juz poginiely, ale spojrz na to
http://www.ha-be.pl/Referencje/249.htm
J.
-
30. Data: 2013-06-05 19:46:58
Temat: Re: wezly na A1
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 5 Jun 2013 13:46:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
> dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
> jednej).
to nie jest jedna budka. To sa dwa szlabany wjazdowe, dwie budki
wyjazdowe, szlaban dla uprzywilejowanych, daszek, mozliwe ze szatnia i
lazienka, kladka dla kierownika itp.
Plus stosowna ilosc etatow.
A i tak nie wystarczy na jeden wiadukt za 50 mln.
I ciekaw jestem czy te budki zarobia na wiadukt :-)
A mozna bylo przewidziec winietki ...
J.