eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywezly na A1
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 66

  • 21. Data: 2013-06-05 12:51:05
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Wednesday, June 5, 2013, 12:40:15 PM, you wrote:

    [...]

    >> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia. Pokazałem
    >> Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie dobudowywano
    >> dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z bezkolizyjnymi
    >> zjazdami/wjazdami na autostradę.
    > ale rozumiesz co sam piszesz?
    > http://goo.gl/maps/x2kaR
    > http://goo.gl/maps/shdhQ
    > http://goo.gl/maps/VYB1u
    > http://goo.gl/maps/z98xs
    > a nawet dwa więcej:
    > http://goo.gl/maps/5tXso
    > zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4

    Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to
    przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
    wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano.

    Tylko jedno z tych skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową,
    gdzie powinno się poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę.
    Zamiast tego zrobili trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje
    korki.


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 22. Data: 2013-06-05 13:33:32
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:51:05 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Hello masti,
    >
    > Wednesday, June 5, 2013, 12:40:15 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
    >>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
    >>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z
    >>> bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
    >> ale rozumiesz co sam piszesz?
    >> http://goo.gl/maps/x2kaR
    >> http://goo.gl/maps/shdhQ
    >> http://goo.gl/maps/VYB1u
    >> http://goo.gl/maps/z98xs
    >> a nawet dwa więcej:
    >> http://goo.gl/maps/5tXso
    >> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
    >
    > Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to przy
    > starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
    > wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano.
    >
    > Tylko jedno z tych skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie
    > powinno się poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego
    > zrobili trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.

    a były tam bramki?



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 23. Data: 2013-06-05 13:46:29
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Wednesday, June 5, 2013, 1:33:32 PM, you wrote:

    >>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
    >>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
    >>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących z
    >>>> bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
    >>> ale rozumiesz co sam piszesz?
    >>> http://goo.gl/maps/x2kaR
    >>> http://goo.gl/maps/shdhQ
    >>> http://goo.gl/maps/VYB1u
    >>> http://goo.gl/maps/z98xs
    >>> a nawet dwa więcej:
    >>> http://goo.gl/maps/5tXso
    >>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
    >> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to przy
    >> starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
    >> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano.
    >> Tylko jedno z tych skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie
    >> powinno się poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego
    >> zrobili trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
    > a były tam bramki?

    A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
    dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
    jednej).
    W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
    możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka
    zamiast dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje
    wątpliwości.




    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 24. Data: 2013-06-05 13:48:46
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 13:46:29 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Hello masti,
    >
    > Wednesday, June 5, 2013, 1:33:32 PM, you wrote:
    >
    >>>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
    >>>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
    >>>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących
    >>>>> z bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
    >>>> ale rozumiesz co sam piszesz?
    >>>> http://goo.gl/maps/x2kaR
    >>>> http://goo.gl/maps/shdhQ
    >>>> http://goo.gl/maps/VYB1u
    >>>> http://goo.gl/maps/z98xs
    >>>> a nawet dwa więcej:
    >>>> http://goo.gl/maps/5tXso
    >>>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
    >>> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to
    >>> przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
    >>> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano. Tylko jedno z tych
    >>> skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie powinno się
    >>> poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego zrobili
    >>> trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
    >> a były tam bramki?
    >
    > A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
    > dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
    > jednej).

    ale dopiero teraz napisłeś, że wiadukty tam były

    > W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
    > możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka zamiast
    > dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje wątpliwości.

    pytanie czy na dotyczasowych dało się zrobić budki? bo jak było za mało
    miejsca to może i tak trzeba było przebudować



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 25. Data: 2013-06-05 14:00:27
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Wednesday, June 5, 2013, 1:48:46 PM, you wrote:

    >>>>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
    >>>>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
    >>>>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących
    >>>>>> z bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
    >>>>> ale rozumiesz co sam piszesz?
    >>>>> http://goo.gl/maps/x2kaR
    >>>>> http://goo.gl/maps/shdhQ
    >>>>> http://goo.gl/maps/VYB1u
    >>>>> http://goo.gl/maps/z98xs
    >>>>> a nawet dwa więcej:
    >>>>> http://goo.gl/maps/5tXso
    >>>>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
    >>>> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to
    >>>> przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
    >>>> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano. Tylko jedno z tych
    >>>> skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie powinno się
    >>>> poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego zrobili
    >>>> trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
    >>> a były tam bramki?
    >> A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
    >> dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
    >> jednej).
    > ale dopiero teraz napisłeś, że wiadukty tam były

    Od samego początku piszę, że dodano wiadukty obok istniejących.

    >> W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
    >> możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka zamiast
    >> dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje wątpliwości.
    > pytanie czy na dotyczasowych dało się zrobić budki? bo jak było za mało
    > miejsca to może i tak trzeba było przebudować

    Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzaj
    skrzyżowania - konieczne są długie dojazdy i zjazdy, żeby korków nie
    robić. Różnicą jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.




    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 26. Data: 2013-06-05 15:52:17
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 14:00:27 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzaj
    > skrzyżowania - konieczne są długie dojazdy i zjazdy, żeby korków nie
    > robić. Różnicą jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.


    no właśnie niekoniecznie. na standardowym zjeździe z drogi zbudowanej
    lata temu nie ma miejsca na bramki.


    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 27. Data: 2013-06-05 17:01:23
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Wednesday, June 5, 2013, 3:52:17 PM, you wrote:

    >> Ciężko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez względu na rodzaj
    >> skrzyżowania - konieczne są długie dojazdy i zjazdy, żeby korków nie
    >> robić. Różnicą jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.
    > no właśnie niekoniecznie. na standardowym zjeździe z drogi zbudowanej
    > lata temu nie ma miejsca na bramki.

    Ale ja Ci cały czas tłumaczę, że różnicą jest sam dodatkowy wiadukt i
    budka. Jest oczywiste, że dojazdy i zjazdy wymagają zmian. A -
    ponieważ chodzi o ich wydłużeniu już na poziomie gruntu, to jest to
    mniej upierdliwe od budowy od zera dodatkowego wiaduktu z rampami.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 28. Data: 2013-06-05 18:29:12
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 11:59:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >>>> http://goo.gl/maps/x2kaR [...]
    >>> a jak inaczej chciałbyś te drogi połączyć? zamiast trąbki musiąłbyś
    >>> zrobić pełną koniczynkę czyli kilka wiaduktów więcej.
    >> Jak kilka ? Koniczynka to jeden wiadukt.
    >> Tylko bramek trzeba wtedy duzo.
    >> Koniczynka ma swoje wady, ale widac u nas budka drozsza niz wiadukt
    >> :-)
    >
    > Na skrzyżowaniach z wojewódzkimi nawet koniczynka to za dużo.
    > Uproszczona półkoniczynka i dwie budki zamiast jednej.

    O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie.
    Nie zasluguja, krajowek wystarczy.

    Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz.

    J.


  • 29. Data: 2013-06-05 19:28:42
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:56:32 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 11:50:01 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:
    >>> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:As-tr%C4%85bk
    a-lewa.svg tyle, że
    >>> u nas zwykle to co jest góra-dół ma na górze rondo i ciąg dalszy drogi.
    >>
    >> Nie ma, bo na ustniku trabki budujemy bramki :-) Droga biegnie obok,
    >> drugim wiaduktem, wiec strasznie mnie interesuje gdzie ta oszczednosc
    >
    > wolałbyś bramki na autostradzie?
    > Pomijam, że ja wolałbym bez bramek.

    Winietki, transpondery ?
    Pomijam ze uwazam iz w paliwie place wystarczajaco duzo :-)

    Ale bramki mozna ustawic na drogach dojazdach ... tylko wlasnie aby je
    zgrupowac, dokladamy drugi wiadukt. Czysty zysk z tych oplat za
    autostrady :-P

    >>>> P.S. Ile kosztuje wiadukt ? Drogie te bramki :-)
    >>> wiadukt dużo bo wymaga dużo prac ziemnych. tak naprawdę to gigantyczne
    >>> koszty związane są z przewożeniem ogromnych mas ziemi, która najpierw
    >>> trzeba wywieźć a potem przywieźć odpowiednią
    >>
    >> A nie betony i stal ? bo zawsze mozna zrobic na slupach ...
    >
    > a jak to połaczysz z drogą na gruncie?

    Normalnie - na slupach coraz mniejszej wysokosci.

    > http://www.zbm.home.pl/a1stryk/?tydzien-27-2011,211#
    > http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=11203
    7&page=505
    >
    > przyjrzyj się jak dużo trzeba dosypać na połączeniu z wiaduktem. Ładnie
    > to widać zwłaszcza na skyscraperze

    Niestety, zdjecia juz poginiely, ale spojrz na to
    http://www.ha-be.pl/Referencje/249.htm

    J.


  • 30. Data: 2013-06-05 19:46:58
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 13:46:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
    > dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
    > jednej).

    to nie jest jedna budka. To sa dwa szlabany wjazdowe, dwie budki
    wyjazdowe, szlaban dla uprzywilejowanych, daszek, mozliwe ze szatnia i
    lazienka, kladka dla kierownika itp.
    Plus stosowna ilosc etatow.

    A i tak nie wystarczy na jeden wiadukt za 50 mln.
    I ciekaw jestem czy te budki zarobia na wiadukt :-)

    A mozna bylo przewidziec winietki ...

    J.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: