  • 1. Data: 2013-06-04 16:11:17
    Temat: Liberty czy Link - oto jest pytanie?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Obie oferty podobne.
    Która firmę wybrać.
    Próbowałem czytać warunki, ale one są dla mnie niezrozumiałe.

    WW

  • 2. Data: 2013-06-04 17:24:28
    Temat: Re: Liberty czy Link - oto jest pytanie?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-06-04 16:11, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Obie oferty podobne.
    > Która firmę wybrać.
    > Próbowałem czytać warunki, ale one są dla mnie niezrozumiałe.
    >
    > WW

    Tańszą (tę, w której zapłacisz o choćby 1 zł mniej za składkę). A w
    kolejnym roku tę drugą. Trochę do sieci komórkowych - jako stary klient
    zawsze dostajesz po d., a przychodząc od konkurencji masz bonusy.
    pwz

  • 3. Data: 2013-06-04 19:26:07
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-06-04 17:24, pwz pisze:

    > Tańszą (tę, w której zapłacisz o choćby 1 zł
    > mniej za składkę). A w kolejnym roku tę drugą.
    > Trochę do sieci komórkowych - jako stary
    > klient zawsze dostajesz po d., a przychodząc
    > od konkurencji masz bonusy.

    Święte słowa.

    JK

  • 4. Data: 2013-06-05 12:34:12
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Obie oferty podobne.
    > Kt ra firm wybra .
    > Pr bowa em czyta warunki, ale one s dla mnie niezrozumia e.

    Mi w avivie taniej wychodzi:)

    _____
    grzech
    626