eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywezly na A1Re: wezly na A1
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wezly na A1
    Date: Wed, 5 Jun 2013 11:48:46 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 47
    Message-ID: <kon8it$s57$17@dont-email.me>
    References: <17pfsj8e9e4js$.1odt490b68j29.dlg@40tude.net>
    <komv08$s57$4@dont-email.me> <a6rrxl44ibco$.4rbegme2yz7k.dlg@40tude.net>
    <kon20g$s57$8@dont-email.me> <9810515481$20130605121358@squadack.com>
    <kon2tq$s57$10@dont-email.me>
    <51af1209$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <kon3fn$s57$11@dont-email.me> <7915250054$20130605123314@squadack.com>
    <kon4if$s57$14@dont-email.me> <7150049439$20130605125105@squadack.com>
    <kon7mb$s57$16@dont-email.me> <4232855376$20130605134629@squadack.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 5 Jun 2013 11:48:46 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="3268e4e59fddbcdeb43560bb5c6cdd45";
    logging-data="28839";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+zgqEMqkZTbXpNm9FlgG6b"
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Cancel-Lock: sha1:l7IECDhSdP9P5XQ66KONOHCMfmY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494209
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 13:46:29 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Hello masti,
    >
    > Wednesday, June 5, 2013, 1:33:32 PM, you wrote:
    >
    >>>>> Wykazujesz się wyjątkowo złą wolą i niechęcią do zrozumienia.
    >>>>> Pokazałem Ci kilka przykładów, gdzie dla trąby niepotrzebnie
    >>>>> dobudowywano dodatkowe wiadukty obok już istniejących. Istniejących
    >>>>> z bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostradę.
    >>>> ale rozumiesz co sam piszesz?
    >>>> http://goo.gl/maps/x2kaR
    >>>> http://goo.gl/maps/shdhQ
    >>>> http://goo.gl/maps/VYB1u
    >>>> http://goo.gl/maps/z98xs
    >>>> a nawet dwa więcej:
    >>>> http://goo.gl/maps/5tXso
    >>>> zlikwiduj trąbki i pokaż jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4
    >>> Czy Ty zrozumiesz, że zanim wybudowano nowe wiadukty z trąbkami, to
    >>> przy starych wiaduktach były uproszczone półkoniczynki i bezkolizyjne
    >>> wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano. Tylko jedno z tych
    >>> skrzyżowań jest skrzyżowaniem z drogą krajową, gdzie powinno się
    >>> poszerzyć wiadukt i zbudować pełna koniczynę. Zamiast tego zrobili
    >>> trąbkę i niebezpieczne rondo, które powoduje korki.
    >> a były tam bramki?
    >
    > A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
    > dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
    > jednej).

    ale dopiero teraz napisłeś, że wiadukty tam były

    > W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
    > możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka zamiast
    > dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje wątpliwości.

    pytanie czy na dotyczasowych dało się zrobić budki? bo jak było za mało
    miejsca to może i tak trzeba było przebudować



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: