eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyw końcu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 318

  • 111. Data: 2015-04-14 22:13:29
    Temat: Re: w końcu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    >>>> usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki,
    >>>> barierki,
    >>>> pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?
    >>>
    >>>Usunałbym wszystko co stoi BO TAK i nie ma innej funkcji.
    >>>Czy drzewa przy drodze mają dziś jakąs funkcję?
    >>>Bo ze kiedys miały to wiemy - osłaniały asfalt przed przegrzaniem, bo
    >>>ten
    >>>sie rozpływął, obnizały temperature w samochodach bo dawały cien.
    >>
    >> Nie - te drzewa sa starsze niz asfalt i samochody.
    >> Cien mogly koniom dawac.
    >>
    > To w sumie nie wazne.
    > Wazne, ze dzis do niczego nie sa potrzebne.

    taka droga powiatowa Ci wystarczy?
    Czy jeszcze za blisko są przeszkody?
    <http://kierunekirlandia.eu/tmp/images/2013-03/max-8
    00x600/1362655479-145416992-da0997cd1c-z.jpg>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 112. Data: 2015-04-14 22:46:29
    Temat: Re: w końcu
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-14 o 21:53, (Tom N) pisze:
    > Tak szeroki, żeby z tym pasem było jeszcze miejsce, aby gołe baby leżakowały
    > latem [1], i żeby można było zatrzymać sie i skorzystać z ich oferty bez
    > konieczności jazdy w las. Bo te pojedyncze drzewa co kilkanaście metrów przy
    > drodze to nie pozwalają na relaks...
    Ale latem to sobie można przy takim relaksie d* na słońcu przypalić. Po
    to właśnie jest las przy drodze. Żeby d* nie poparzyć :->

    --
    Pozdrawiam
    Maciek


  • 113. Data: 2015-04-14 22:49:18
    Temat: Re: w końcu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 14 Apr 2015 19:32:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Axel wrote:
    >
    >> "masti" wrote in message news:mgjkef$9e1$1@dont-email.me...
    >>
    >>
    >>>>> ale wiesz, że generalnie ruch pojazdów jest niebezpieczny?
    >>>>
    >>>> I dlatego w imie niewiadomo czego wolisz robic go jeszcze
    >>>> niebezpieczniejszym? Hmm...
    >>
    >>> usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    >>> pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?
    >>
    >> To może przestańmy też budować bezpieczniejsze samochody i drogi, ścigać
    >> pijanych i łamiących przepisy?
    >
    > z tymi bezpieczniejszymi samochodami to też średnio wychodzi.
    > Widziałeś testy w Stanach gdzie wyszło, że samochody są projektowane pod
    > konkretne testy zderzeniowe? a zmiana offsetu uderzenia robi z nich
    > miazgę?

    Tylko niekoniecznie oznacza to coś bardzo złego.
    Jeśli test (włącznie z tym ofsetem) wpisuje się dobrze w statystyczny
    charakter wypadków, to samochód robiony pod test będzie całkiem nieźle
    przygotowany do rzeczywistych wypadków.

    To że na ten test, ktoś opracował antytest, jeszcze nie dowodzi że z tym
    pierwszym jest coś nie tak.

    Wszystko sprowadza się do statystycznego modelu wypadku.
    I tu też może się okazać że statystyczny wypadek w Europie, to inne
    zagadnienie techniczne niż statystyczny wypadek w Polsce.

    > Nie mówiąc o kierujących, którym się wydaje, że jak mają te 10 systemów
    > na trzy litery to są nieśmiertelni

    Może nie nieśmiertelni, ale mimo wszystko mający sporą przewagę.
    Chociaż tu oczywiście kompensacja ryzyka na pewno wyższa - o ile raczej
    nikt nie jeździ z wkalkulowanym poważnym dzwonem licząc że go uratują
    poduszki, to takich co to świadomie pakują się w zakręt bombą wiedząc że
    ESP daje radę to już znam.



  • 114. Data: 2015-04-14 23:02:25
    Temat: Re: w końcu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Dnia Tue, 14 Apr 2015 19:32:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    >
    >> Axel wrote:
    >>
    >>> "masti" wrote in message news:mgjkef$9e1$1@dont-email.me...
    >>>
    >>>
    >>>>>> ale wiesz, że generalnie ruch pojazdów jest niebezpieczny?
    >>>>>
    >>>>> I dlatego w imie niewiadomo czego wolisz robic go jeszcze
    >>>>> niebezpieczniejszym? Hmm...
    >>>
    >>>> usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    >>>> pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?
    >>>
    >>> To może przestańmy też budować bezpieczniejsze samochody i drogi, ścigać
    >>> pijanych i łamiących przepisy?
    >>
    >> z tymi bezpieczniejszymi samochodami to też średnio wychodzi.
    >> Widziałeś testy w Stanach gdzie wyszło, że samochody są projektowane pod
    >> konkretne testy zderzeniowe? a zmiana offsetu uderzenia robi z nich
    >> miazgę?
    >
    > Tylko niekoniecznie oznacza to coś bardzo złego.
    > Jeśli test (włącznie z tym ofsetem) wpisuje się dobrze w statystyczny
    > charakter wypadków, to samochód robiony pod test będzie całkiem nieźle
    > przygotowany do rzeczywistych wypadków.
    >
    > To że na ten test, ktoś opracował antytest, jeszcze nie dowodzi że z tym
    > pierwszym jest coś nie tak.
    >
    > Wszystko sprowadza się do statystycznego modelu wypadku.
    > I tu też może się okazać że statystyczny wypadek w Europie, to inne
    > zagadnienie techniczne niż statystyczny wypadek w Polsce.

    to niestety oznacza, że samochód ma wzmocnienia w konkretnym miejscu.
    nie wierzę, że statystycznie smaochód jest trafiany w to samo miejsce z
    dokładnością do centymetra :)

    >
    >> Nie mówiąc o kierujących, którym się wydaje, że jak mają te 10 systemów
    >> na trzy litery to są nieśmiertelni
    >
    > Może nie nieśmiertelni, ale mimo wszystko mający sporą przewagę.
    > Chociaż tu oczywiście kompensacja ryzyka na pewno wyższa - o ile raczej
    > nikt nie jeździ z wkalkulowanym poważnym dzwonem licząc że go uratują
    > poduszki, to takich co to świadomie pakują się w zakręt bombą wiedząc że
    > ESP daje radę to już znam.




    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 115. Data: 2015-04-14 23:06:02
    Temat: Re: w końcu
    Od: "re" <r...@r...invalid>



    Użytkownik "masti"


    >> ale wiesz, że generalnie ruch pojazdów jest niebezpieczny?
    >>
    > I dlatego w imie niewiadomo czego wolisz robic go jeszcze
    > niebezpieczniejszym? Hmm...

    usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?
    ---
    To domy rosną na ulicach ?


  • 116. Data: 2015-04-14 23:11:10
    Temat: Re: w końcu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mgjqen$fo9$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2015-04-14 o 17:40, Budzik pisze:
    >> Naprawde trdno ci zrozumiec ze czasai trzeba awaryjnie zjechac z
    >> wyasfaltowanej czesci drogi na pobocze ktore równiez jej czescia?
    > Na poboczu nie rosną zazwyczaj drzewa. Jak szeroki pas gołej ziemi wokół
    > dróg postulujesz?

    50 m będzie w sam raz.
    Z każdej strony rzecz jasna.



  • 117. Data: 2015-04-15 00:45:09
    Temat: Re: w końcu
    Od: "pisczyk" <d...@w...pl>


    Użytkownik "Axel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:mgjqaq$fsl$1@node2.news.atman.pl...
    > "pisczyk" wrote in message news:mgiq11$l64$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > A co wymyślisz na maszyny rolnicze wyjeżdżające na drogę z pola i na takich,
    > co to nie przekraczają nigdy prędkości dopuszczalnej, ale wpadają w poślizg,
    > bo nie przewidzieli, że może być ślisko?

    Dla rażąco łamiących przepisy, obowiązkowy egzamin z jazdy
    i przepisów.

    >> Pomoże o tyle, że pozwoli znacznie zwiększyć prawdopodobieństwo
    >> uniknięcia wypadku. Mniej zapierdalaczy = mniej wypadków.
    >
    > Zakładając, że usuniesz wszystkich, którzy powodują wypadki spowodowane
    > jazdą z prędkością powyżej dopuszczalnej, uzyskasz zwiększenie
    > prawdopodobieństwa o jakieś 5%. Super osiągnięcie.

    Trudno powiedzieć czy to będzie 5%, wg mnie będzie więcej. Często podają,
    że przyczyną wypadku była nadmierna prędkość. Często widzę w newsach
    coś owinięte wokół słupa/drzewa, trudno rozpoznać markę.
    Od razy widać, że musiał nieźle za...ć.


  • 118. Data: 2015-04-15 01:46:45
    Temat: Re: w końcu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 14 Apr 2015 21:02:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    >>> z tymi bezpieczniejszymi samochodami to też średnio wychodzi.
    >>> Widziałeś testy w Stanach gdzie wyszło, że samochody są projektowane pod
    >>> konkretne testy zderzeniowe? a zmiana offsetu uderzenia robi z nich
    >>> miazgę?
    >>
    >> Tylko niekoniecznie oznacza to coś bardzo złego.
    >> Jeśli test (włącznie z tym ofsetem) wpisuje się dobrze w statystyczny
    >> charakter wypadków, to samochód robiony pod test będzie całkiem nieźle
    >> przygotowany do rzeczywistych wypadków.
    >>
    >> To że na ten test, ktoś opracował antytest, jeszcze nie dowodzi że z tym
    >> pierwszym jest coś nie tak.
    >>
    >> Wszystko sprowadza się do statystycznego modelu wypadku.
    >> I tu też może się okazać że statystyczny wypadek w Europie, to inne
    >> zagadnienie techniczne niż statystyczny wypadek w Polsce.
    >
    > to niestety oznacza, że samochód ma wzmocnienia w konkretnym miejscu.
    > nie wierzę, że statystycznie smaochód jest trafiany w to samo miejsce z
    > dokładnością do centymetra :)

    Nie sądzę żeby miało się dobrze zachowywać tylko trafione co do centymetra.
    Bo jakoś nowoczesne auta mają różne wypadki i działają całkiem dobrze.

    Zawsze należy założyć że auta będą robione pod test, ale jeśli te kryteria
    mają sens, to jest to ok.
    A żeby utrudnić robienie zbyt sztywnych aut które dobrze zadziałają tylko
    przy konkretnym offsecie, jest teraz nowy test - pełna szerokość w
    nieodkształcającą się ścianę przy 50km/h.


  • 119. Data: 2015-04-15 08:40:40
    Temat: Re: w końcu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Na poboczu nie rosną zazwyczaj drzewa.

    A co rosnie? Mech?
    wiem ze wzrok mam coraz gorszy ale...

    https://www.google.pl/maps/@52.777019,17.257459,3a,7
    5y,144.02h,89.8t/data=!
    3m4!1e1!3m2!1sEeUTaB-G29s0o-UHBxxpnA!2e0

    http://tiny.pl/xhp4p

    To jest droga, na ktorej jest pełno tirów - pomysl, w jakiej jestes
    pulapce, jak nagle ktorys zjedzie ci na czołowke...


  • 120. Data: 2015-04-15 08:40:40
    Temat: Re: w końcu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    >> Tak mógłby napisać mój kolega.
    >> Jesteś idiotą skoro uważasz, że w drzewa uderzają tylko ci, którym się
    >> to należało.
    > Mój kolega przydzwonił w słup dźwigający sygnalizator świetlny na
    > skrzyżowaniu. Nic już nigdy nie napisze. Ja oczywiście jestem za
    > likwidacją wszystkich słupów dźwigających sygnalizatory, bo ewidentnie
    > zagrażają kierowcom.
    >
    Ale rozumiesz, ze w przeciwienstwie do drzew, te słupu pełnia jednak pewną
    funkcję przy drodze?
    Bo jeżeli to była celowa demagogia to jeszcze pol biedy...

strony : 1 ... 11 . [ 12 ] . 13 ... 20 ... 30 ... 32


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: