  • 121. Data: 2015-04-15 08:40:40
    Temat: Re: w końcu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Ale latem to sobie można przy takim relaksie d* na słońcu przypalić.
    > Po to właśnie jest las przy drodze. Żeby d* nie poparzyć :->

    Mam wrazenie, ze nie masz pojecia o czym mówimy...
    Nikt nie mówi, zeby nie było lasu *w poblizu* drogi...

  • 122. Data: 2015-04-15 08:40:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > taka droga powiatowa Ci wystarczy?
    > Czy jeszcze za blisko są przeszkody?
    > <http://kierunekirlandia.eu/tmp/images/2013-03/max-8
    00x600/1362655479-1
    > 45416992-da0997cd1c-z.jpg>

    Zamiast sprowadzac dyskusje do absurdu, powiedziałbys w koncu po co te
    drzewa... Bo dyskusja ma juz sto postów a twoim koronnym argumentem jest
    cały czas BO TAK...

    Odpowiadajac na Twoje pytanie - tak, taka droga byłaby super... ;-)

  • 123. Data: 2015-04-15 08:40:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pisczyk d...@w...pl ...

    > Dla rażąco łamiących przepisy, obowiązkowy egzamin z jazdy
    > i przepisów.

    Przed czy po tym, jak przez nich zginiesz na drzewie?
    Swoja drogą podziwiam pewnosc, ze Ty nigdy nie wpadniesz w poslizg...

  • 124. Data: 2015-04-15 08:40:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > A coś na temat?

    No własnie cały czas czekam na te merytorycznosc "na temat" - po co te
    drzewa przy drogach?
    Bo razie to ja przedstawiam argumenty, dlaczego nie, a ty mowisz, ze "BO
    TAK".

  • 125. Data: 2015-04-15 10:51:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 08:40, Budzik pisze:

    > Ale rozumiesz, ze w przeciwienstwie do drzew, te słupu pełnia jednak pewną
    > funkcję przy drodze?
    > Bo jeżeli to była celowa demagogia to jeszcze pol biedy...

    Drzewo też spełnia tyle że niektórzy jeszcze nie wiedzą jaką.

    Pozdrawiam

  • 126. Data: 2015-04-15 12:09:20
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "pisczyk" wrote in message news:mgk5br$5fk$1@node1.news.atman.pl...

    > Dla rażąco łamiących przepisy, obowiązkowy egzamin z jazdy
    > i przepisów.

    Tu już Ci Budzik odpisał, nie będę się powtarzał.

    > Trudno powiedzieć czy to będzie 5%, wg mnie będzie więcej. Często podają,
    > że przyczyną wypadku była nadmierna prędkość.

    Hint: "nadmierna prędkość" nie jest tożsama z pojęciem "przekroczona
    prędkość dopuszczalna", jest to pojęcie o wiele szersze. Tak mniej więcej 4
    razy szersze, jeśli chodzi o liczbę wypadków.

    > Często widzę w newsach
    > coś owinięte wokół słupa/drzewa, trudno rozpoznać markę.
    > Od razy widać, że musiał nieźle za...ć.

    Mylisz przyczynę wypadku ze skutkami. Duża prędkość powoduje dużo większe
    skutki wypadku, ale nie zawsze jest przyczyną.

    --
    Axel

  • 127. Data: 2015-04-15 13:26:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    >>
    > Zamiast sprowadzac dyskusje do absurdu, powiedziałbys w koncu po co te
    > drzewa... Bo dyskusja ma juz sto postów a twoim koronnym argumentem jest

    Twoim koronnym argumentem jest usunięcie drzew bo znienacka atakują
    kierowców. To powiedz po co chcesz je usuwać

    > Odpowiadajac na Twoje pytanie - tak, taka droga byłaby super... ;-)

    to zbuduj. Co Cię powstrzymuje?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 128. Data: 2015-04-15 13:27:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Mam wrazenie, ze nie masz pojecia o czym mówimy...
    > Nikt nie mówi, zeby nie było lasu *w poblizu* drogi...

    czyli co? wycinamy ten las?
    http://krupnik.pl/files/g/2_1743785392_IMG_5489_.jpg

  • 129. Data: 2015-04-15 13:55:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-14 o 20:45, Budzik pisze:
    > Użytkownik m m...@g...com ...

    > ROTFL

    Nie śmiejcie się. Chyba za mało jeździcie ;)
    Tak jest. Zaspy tworzą się przed szpalerem i za szpalerem drzew. Na
    drodze jest zdecydowanie niższa warstwa śniegu.

    P.S.
    Żeby nie było: jeżdżę prawie codziennie, bez względu na warunki. Nawet,
    jak prawie wszyscy mówią "nie da się".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 130. Data: 2015-04-15 14:01:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Drzewo też spełnia tyle że niektórzy jeszcze nie wiedzą jaką.

    Drzewo przy drodze nie spełnia żadnej roli, poza zwiększaniem
    niebezpieczeństwa.