-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: w końcu
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <mgfhgu$fl4$1@usenet.news.interia.pl> <mgfsj7$9s9$1@srv.chmurka.net>
<mgfv00$cen$4@node2.news.atman.pl> <mgga8v$p9s$1@node2.news.atman.pl>
<mggeft$tnt$1@node2.news.atman.pl> <mgighk$4kj$1@node2.news.atman.pl>
<mgiopf$r6i$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<mgjkef$9e1$1@dont-email.me> <mgjp36$eje$1@node2.news.atman.pl>
<mgjq11$1ef$1@dont-email.me>
<lbfe7kkek2ga$.1ol1ast36kc18$.dlg@40tude.net>
<mgjv91$mjk$1@dont-email.me>
Date: Wed, 15 Apr 2015 01:46:45 +0200
Message-ID: <w198yht675su$.kz7gq44tdg9n$.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1429055208 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 17739 89.77.179.152:64877
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560087
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 14 Apr 2015 21:02:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):
>>> z tymi bezpieczniejszymi samochodami to też średnio wychodzi.
>>> Widziałeś testy w Stanach gdzie wyszło, że samochody są projektowane pod
>>> konkretne testy zderzeniowe? a zmiana offsetu uderzenia robi z nich
>>> miazgę?
>>
>> Tylko niekoniecznie oznacza to coś bardzo złego.
>> Jeśli test (włącznie z tym ofsetem) wpisuje się dobrze w statystyczny
>> charakter wypadków, to samochód robiony pod test będzie całkiem nieźle
>> przygotowany do rzeczywistych wypadków.
>>
>> To że na ten test, ktoś opracował antytest, jeszcze nie dowodzi że z tym
>> pierwszym jest coś nie tak.
>>
>> Wszystko sprowadza się do statystycznego modelu wypadku.
>> I tu też może się okazać że statystyczny wypadek w Europie, to inne
>> zagadnienie techniczne niż statystyczny wypadek w Polsce.
>
> to niestety oznacza, że samochód ma wzmocnienia w konkretnym miejscu.
> nie wierzę, że statystycznie smaochód jest trafiany w to samo miejsce z
> dokładnością do centymetra :)
Nie sądzę żeby miało się dobrze zachowywać tylko trafione co do centymetra.
Bo jakoś nowoczesne auta mają różne wypadki i działają całkiem dobrze.
Zawsze należy założyć że auta będą robione pod test, ale jeśli te kryteria
mają sens, to jest to ok.
A żeby utrudnić robienie zbyt sztywnych aut które dobrze zadziałają tylko
przy konkretnym offsecie, jest teraz nowy test - pełna szerokość w
nieodkształcającą się ścianę przy 50km/h.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 10:51 RadoslawF
- 15.04.15 12:09 Axel
- 15.04.15 13:26 masti
- 15.04.15 13:27 masti
- 15.04.15 13:55 Adam
- 15.04.15 14:01 Cavallino
- 15.04.15 14:39 Jacek Maciejewski
- 15.04.15 15:23 J.F.
- 15.04.15 15:50 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=