eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyw końcuRe: w końcu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: w końcu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <mgfhgu$fl4$1@usenet.news.interia.pl> <mgfsj7$9s9$1@srv.chmurka.net>
    <mgfv00$cen$4@node2.news.atman.pl> <mgga8v$p9s$1@node2.news.atman.pl>
    <mggeft$tnt$1@node2.news.atman.pl> <mgighk$4kj$1@node2.news.atman.pl>
    <mgiopf$r6i$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <mgjkef$9e1$1@dont-email.me> <mgjp36$eje$1@node2.news.atman.pl>
    <mgjq11$1ef$1@dont-email.me>
    <lbfe7kkek2ga$.1ol1ast36kc18$.dlg@40tude.net>
    <mgjv91$mjk$1@dont-email.me>
    Date: Wed, 15 Apr 2015 01:46:45 +0200
    Message-ID: <w198yht675su$.kz7gq44tdg9n$.dlg@40tude.net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1429055208 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 17739 89.77.179.152:64877
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560087
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Apr 2015 21:02:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    >>> z tymi bezpieczniejszymi samochodami to też średnio wychodzi.
    >>> Widziałeś testy w Stanach gdzie wyszło, że samochody są projektowane pod
    >>> konkretne testy zderzeniowe? a zmiana offsetu uderzenia robi z nich
    >>> miazgę?
    >>
    >> Tylko niekoniecznie oznacza to coś bardzo złego.
    >> Jeśli test (włącznie z tym ofsetem) wpisuje się dobrze w statystyczny
    >> charakter wypadków, to samochód robiony pod test będzie całkiem nieźle
    >> przygotowany do rzeczywistych wypadków.
    >>
    >> To że na ten test, ktoś opracował antytest, jeszcze nie dowodzi że z tym
    >> pierwszym jest coś nie tak.
    >>
    >> Wszystko sprowadza się do statystycznego modelu wypadku.
    >> I tu też może się okazać że statystyczny wypadek w Europie, to inne
    >> zagadnienie techniczne niż statystyczny wypadek w Polsce.
    >
    > to niestety oznacza, że samochód ma wzmocnienia w konkretnym miejscu.
    > nie wierzę, że statystycznie smaochód jest trafiany w to samo miejsce z
    > dokładnością do centymetra :)

    Nie sądzę żeby miało się dobrze zachowywać tylko trafione co do centymetra.
    Bo jakoś nowoczesne auta mają różne wypadki i działają całkiem dobrze.

    Zawsze należy założyć że auta będą robione pod test, ale jeśli te kryteria
    mają sens, to jest to ok.
    A żeby utrudnić robienie zbyt sztywnych aut które dobrze zadziałają tylko
    przy konkretnym offsecie, jest teraz nowy test - pełna szerokość w
    nieodkształcającą się ścianę przy 50km/h.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: