  • 101. Data: 2015-04-14 21:07:04
    Temat: Re: w końcu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-14 o 21:04, masti pisze:

    > bardzo merytoryczne. A coś na temat?

    Zaczynaj, wszyscy czekają z niecierpliwością.

    --
    Liwiusz

  • 102. Data: 2015-04-14 21:09:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Zaczynaj, wszyscy czekają z niecierpliwością.

    ha, ha, ha. Chyba się po drodze puknąłeś w drzewo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 103. Data: 2015-04-14 21:16:55
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "masti" wrote in message news:mgjkef$9e1$1@dont-email.me...

    > usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    > pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?

    To może przestańmy też budować bezpieczniejsze samochody i drogi, ścigać
    pijanych i łamiących przepisy?

    --
    Axel

  • 104. Data: 2015-04-14 21:27:48
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "pisczyk" wrote in message news:mgiq11$l64$1@node1.news.atman.pl...

    > Czyli pomału dochodzimy do absurdu - instalowanie urządzeń
    > uniemożliwiających
    >debilom wyprzedzanie na trzeciego.

    A co wymyślisz na maszyny rolnicze wyjeżdżające na drogę z pola i na takich,
    co to nie przekraczają nigdy prędkości dopuszczalnej, ale wpadają w poślizg,
    bo nie przewidzieli, że może być ślisko?

    > Pomoże o tyle, że pozwoli znacznie zwiększyć prawdopodobieństwo
    > uniknięcia wypadku. Mniej zapierdalaczy = mniej wypadków.

    Zakładając, że usuniesz wszystkich, którzy powodują wypadki spowodowane
    jazdą z prędkością powyżej dopuszczalnej, uzyskasz zwiększenie
    prawdopodobieństwa o jakieś 5%. Super osiągnięcie.

    > Nie jest to jedyna przyczyna, ale zapierdalacze zwiększają ilość wypadków
    > śmiertelnych na drogach.

    O ile? Bo wszystkich wypadków o jakieś 5%.

    --
    Axel

  • 105. Data: 2015-04-14 21:32:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Axel wrote:

    > To może przestańmy też budować bezpieczniejsze samochody i drogi, ścigać
    > pijanych i łamiących przepisy?

    z tymi bezpieczniejszymi samochodami to też średnio wychodzi.
    Widziałeś testy w Stanach gdzie wyszło, że samochody są projektowane pod
    konkretne testy zderzeniowe? a zmiana offsetu uderzenia robi z nich
    miazgę?
    Nie mówiąc o kierujących, którym się wydaje, że jak mają te 10 systemów
    na trzy litery to są nieśmiertelni

  • 106. Data: 2015-04-14 21:33:07
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Pod uwagę:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_autobusu_w_G
    da%C5%84sku

    --
    Hinek

  • 107. Data: 2015-04-14 21:37:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 11:21, Marcin N pisze:
    > Tak mógłby napisać mój kolega.
    > Jesteś idiotą skoro uważasz, że w drzewa uderzają tylko ci, którym się
    > to należało.
    Mój kolega przydzwonił w słup dźwigający sygnalizator świetlny na
    skrzyżowaniu. Nic już nigdy nie napisze. Ja oczywiście jestem za
    likwidacją wszystkich słupów dźwigających sygnalizatory, bo ewidentnie
    zagrażają kierowcom.

    Maciek

  • 108. Data: 2015-04-14 21:39:51
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-14 o 17:40, Budzik pisze:
    > Naprawde trdno ci zrozumiec ze czasai trzeba awaryjnie zjechac z
    > wyasfaltowanej czesci drogi na pobocze ktore równiez jej czescia?
    Na poboczu nie rosną zazwyczaj drzewa. Jak szeroki pas gołej ziemi wokół
    dróg postulujesz?

    Maciek

  • 109. Data: 2015-04-14 21:53:02
    Od: <8...@5...215302.invalid> (Tom N)

    Maciek w

    > Na poboczu nie rosną zazwyczaj drzewa.

    Nie, zazwyczaj rosą podgrzybki i muchomory...

    > Jak szeroki pas gołej ziemi wokół dróg postulujesz?

    Tak szeroki, żeby z tym pasem było jeszcze miejsce, aby gołe baby leżakowały
    latem [1], i żeby można było zatrzymać sie i skorzystać z ich oferty bez
    konieczności jazdy w las. Bo te pojedyncze drzewa co kilkanaście metrów przy
    drodze to nie pozwalają na relaks...

    --
    'Tom N'

  • 110. Data: 2015-04-14 22:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie - te drzewa sa starsze niz asfalt i samochody.
    > Cien mogly koniom dawac.

    To w sumie nie wazne.
    Wazne, ze dzis do niczego nie sa potrzebne.