  • 11. Data: 2010-06-09 08:25:12
    Temat: Re: video sender - opinie o ekploatacji
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    bujnos wrote:

    > raczej się mylisz - serduszkiem sendera (tego większego) jest to:
    > http://smutec.pl/share/sender_x10_DSCI5035.jpg (po zdjęciu ekranu)
    > zasilane 3,3V i sądząc po opisie pracujące w jakimś standardzie X10.
    > wchodzi wideo i 2x audio, 1 z 4 predefiniwanych kanałów wybierasz
    > podając 1 na właściwego pina.

    1) mam nasz analizator sieci do serwisu posłać?
    2) jak, uważasz, to urządzenie stabilizuje częstotliwość pracy?

    --
    Marek Lewandowski

  • 12. Data: 2010-06-11 21:35:42
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    pat wrote:

    > planuję zakupić sprzęt jak z linku poniżej
    >
    > używał ktoś czegoś podobnego, odległość do przesłania ok 5 m , dwie
    > gipsowe ściany po drodze
    >
    > warto to kupić ?
    >
    > http://www.allegro.pl/item1054655684.html
    >
    > http://www.allegro.pl/item1053344940.html

    zakloca wifi i jest przez wifi zaklocane
    (zaklocenia wyjatkowo uciazliwe - wygladaja jakby ktos wlaczyl
    zepsuty silnik elektryczny , i zaklocany jest zarowno obraz jak i dzwiek)

    moze z jakimis mega kierunkowymi antenami by to dalo rade... ale dwie
    gipsowe sciany... slyszales o technologii zwanej Wiertarka I Kawalek Kabla
    (tm) ? ;) sygnal video mozna puscic bardzo cienkim przewodem.