  • 21. Data: 2011-02-11 07:49:12
    Temat: Re: Odp: używany lapek z dobrymi rokowaniami
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > z uzywanego sprzetu imho warto brac tylko delle np. d610 d420 oraz hp
    > z serii nc i nx
    >
    > acery wbrew pozorom tez nie sa zle - dlatego ze konstrukcje maja az
    > do bolu prosta - o ile nie ma luzu na zawiasach i sprzet jest sprawny
    > to szanse ze sam przestanie dzialac sa niewielkie

    > acery wbrew pozorom tez nie sa zle - dlatego ze konstrukcje maja az
    > do bolu prosta - o ile nie ma luzu na zawiasach i sprzet jest sprawny
    > to szanse ze sam przestanie dzialac sa niewielkie

    powiedz to acerom które ja widuje w pracy... urwane zawiasy,
    odpadające klawisze i wycierająca się obudowa, wszystko trzeszczy od
    nowości. Na kilkanaście sztuk nie wiem czy kilka dotrwało do konca
    gwarancji w całości... a nikt sie u nas nie wyżywa na sprzęcie. HPki
    używane tak samo i wygladają prawie jak nowe, tylko płyty główne im
    padają...